Eenmalige metingen
Begrijp je klant met een goede meting
Je wilt weten wat je klanten écht van je vinden, zodat je snel gerichte acties kunt ondernemen. Met een eenmalige meting op maat heb je binnen 5 weken inzichten en concrete actiepunten. Ontdek hoe het werkt.

Dit levert het op
Eenmalige metingen in 3 stappen
Wat anderen over eenmalige metingen zeggen
Wat wil je meten?
Relationele meting
Krijg inzicht in je imago en de algemene mening over je organisatie
Klantreis meting
Meet hoe je scoort op verschillende processen en contactmomenten
Contact meting
Ontdek hoe je klant de transactionele contactmomenten ervaart
Groeien door een betere klantbeleving?
We helpen je graag verder. Neem contact op!
Een beller is sneller: 085-130 58 14
FAQ
De meting krijgt de huisstijl van jouw organisatie en kan via veel verschillende kanalen verspreid worden. Denk aan een e-mail, pop-up of website. Samen zorgt dit ervoor dat zoveel mogelijk klanten bereiken.
We bewaren je vragenlijst, zodat je de meting een jaar later weer kunt herhalen. Zo weet je of je inspanningen hun effect hebben en haal je weer nieuwe inzichten op.
Je krijgt toegang tot een online dashboard waarin je alle resultaten terugziet. Tijdens een adviesgesprek met een Klantbelever ga je verder de diepte in. We vertalen de verzamelde feedback naar inzichten en concrete stappen. Zo kun je na het gesprek meteen in de actiemodus.
Inspiratie
Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?
Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.