Training & opleiding

Structureel met klantbeleving aan de slag gaan, betekent ook je eigen vaardigheden continu aanscherpen. Met onze opleidingen en masterclasses blijven jij en je collega’s vooroplopen.

Sneller vooruit

Spreek dezelfde taal

Pas direct praktisch toe

CX-opleiding op maat 

Zelf kennis opdoen, is noodzakelijk om duurzaam te verbeteren. Met een CX-opleiding op maat doe je dat zonder geld of tijd te besteden aan kennis die je al hebt. Leer precies over de onderwerpen die voor jullie organisatie waardevol zijn. Van de basisprincipes tot de implementatie. 

Direct toepasbaar

Krijg praktische leerstof en opdrachten die je meteen toepast

Op maat

Ontwikkel efficiënt met een opleiding die volledig aansluit bij jullie behoeften en doelen

Leer van experts

Leer van senior Klantbelevers met meer dan 10 jaar ervaring

Masterclasses

Gericht verdiepen in een specifiek onderwerp binnen klantbeleving? We organiseren verschillende praktische masterclasses die jou en je collega’s snel nieuwe kennis en vaardigheden leren. Van klantonderzoek doen tot klantreizen optimaliseren. Meld je nu aan!

  • Focus je op uiteenlopende onderwerpen binnen klantbeleving 
  • Leer nieuwe vaardigheden die je meteen toepast in de praktijk 
  • Doe efficiënt kennis op tijdens korte, intensieve sessies 
cx-opleiding

Meld je nu aan voor deze masterclasses

FAQ

Wat wil je weten?

Onze trainingen zijn bedoeld voor CX-professionals, managers, teams en organisaties die klantgericht willen werken en hun kennis over klantbeleving willen verhogen.

Wij combineren praktijkgerichte inzichten met bewezen methodologieën. Onze trainers zijn ervaren CX-experts met hands-on ervaring in verschillende sectoren.

Een opleiding is vaak uitgebreider en richt zich op diepgaande kennis en vaardigheden over een langere periode. Een training is korter en meer praktijkgericht.

Ja, we kunnen trainingen volledig aanpassen aan de behoeften van jouw organisatie.

De trainingen zijn altijd fysiek.

De meeste trainingen duren een hele dag of dagdeel.

José van Limpt

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met klantbelevers@buro-improof.nl

Dit zeggen anderen over onze trainingen

Blije klanten!
Bovemij Bjorn Tannhauser

Bjorn Thannhauser

Adoptie specialist – Bovemij

“Buro Improof heeft ons erg geholpen met het vormgeven van klantgericht denken binnen onze organisatie. Middels heldere en enthousiaste workshops hielpen ze ons op weg en leidde ze ons op tot interne Klantbelevers. Altijd betrokken en behulpzaam. Ik raad ze aan iedereen aan die zijn klant ècht centraal wil stellen.”

Eneco Cynthia Kuipers

Cynthia Kuipers

CX Marketeer / CRO specialist – Eneco

“Bureau Improof helpt met brede kennis over het vakgebied. Verschillende vraagstukken maken ze vlot inzichtelijk. Dit gun je iedere CX expert.”

Kees Spijker

Kees Spijker

Directeur – The New School

“Met kennis en praktijkervaring rondom kwalitatief onderzoek, geven ze onze studenten de nodige kennis en inspiratie. Onze studenten leren niet alleen welke vormen van onderzoek er zijn, maar doen ook praktijkervaring op met het voorbereiden en afnemen van interviews. Ze ervaren hoe waardevol en leuk kwalitatief onderzoek is.”

Eneco Maaike Kneppers

Maaike Kneppers

ChapterleadCustomer experience – Eneco

“Goede workshop rondom Gedragspsychologie gehad! Korte refresh van de theorie en vooral aan de slag met een praktisch stappenplan. Dit gaat ons echt helpen bij het designen van onze journeys en touchpoints.”

Menzis - Jesper Saaltink

Jesper Saaltink

Product Owner Klantbediening – Menzis

“Voorbereiding op de dag was erg professioneel. Er werd geen standaard programma afgedraaid maar de inhoud was goed afgestemd op de behoefte. Dat uitte zich in een inspirerende dag, waarbij een perfecte balans was gevonden tussen theorie en praktijk. De begeleiders Klantbelevers zijn inspirerende, maar ook realistische CX’ers die het vak erg goed verstaan.”

Hoppenbrouwers - Mara van der Lee

Mara van der Lee

Senior Adviseur Klantbeleving – Hoppenbrouwers

“Leuke, leerzame masterclass die direct toepasbaar is op je dagelijkse werk. Een must have voor de CX professional.”

Expoints Jet Kanters

Jet Kanters

Experience manager – Expoints

“De workshop was een leuke en leerzame dag! Zeer praktisch ingestoken waardoor je naar huis gaat met toepasbare voorbeelden. En de locatie was ook top (heerlijke zelfgemaakte lunch en gastvrije eigenaar).”

HR Jaap

Jaap van Grinsven

Customer Experience Specialist – Hogeschool Rotterdam

“De Masterclass Storytelling heeft mij veel structuur geboden om ons verhaal concreter te maken. Het oefenen met het canvas, de sprekende voorbeelden en de professionele begeleiding droegen hier sterk aan bij!”

Groei door nieuwe kennis

Klaar om gevoed te worden met nieuwe kennis? Onze Klantbelevers delen hun inzichten en werkwijzen graag met je. Neem contact op om vrijblijvend de mogelijkheden te bespreken.

Altijd binnen 24 uur reactie! Een beller is wel sneller: 085 – 130 58 14