Training & opleiding

Structureel met klantbeleving aan de slag gaan, betekent ook je eigen vaardigheden continu aanscherpen. Met onze opleidingen en masterclasses blijven jij en je collega’s vooroplopen.

Sneller vooruit

Spreek dezelfde taal

Pas direct praktisch toe

CX-opleiding op maat 

Zelf kennis opdoen, is noodzakelijk om duurzaam te verbeteren. Met een CX-opleiding op maat doe je dat zonder geld of tijd te besteden aan kennis die je al hebt. Leer precies over de onderwerpen die voor jullie organisatie waardevol zijn. Van de basisprincipes tot de implementatie. 

Direct toepasbaar

Krijg praktische leerstof en opdrachten die je meteen toepast

Op maat

Ontwikkel efficiënt met een opleiding die volledig aansluit bij jullie behoeften en doelen

Leer van experts

Leer van senior Klantbelevers met meer dan 10 jaar ervaring

Masterclasses

Gericht verdiepen in een specifiek onderwerp binnen klantbeleving? We organiseren verschillende praktische masterclasses die jou en je collega’s snel nieuwe kennis en vaardigheden leren. Van klantonderzoek doen tot klantreizen optimaliseren. Meld je nu aan!

  • Focus je op uiteenlopende onderwerpen binnen klantbeleving 
  • Leer nieuwe vaardigheden die je meteen toepast in de praktijk 
  • Doe efficiënt kennis op tijdens korte, intensieve sessies 
cx-opleiding

Meld je nu aan voor deze masterclasses

FAQ

Wat wil je weten?

Onze trainingen zijn bedoeld voor CX-professionals, managers, teams en organisaties die klantgericht willen werken en hun kennis over klantbeleving willen verhogen.

Wij combineren praktijkgerichte inzichten met bewezen methodologieën. Onze trainers zijn ervaren CX-experts met hands-on ervaring in verschillende sectoren.

Een opleiding is vaak uitgebreider en richt zich op diepgaande kennis en vaardigheden over een langere periode. Een training is korter en meer praktijkgericht.

Ja, we kunnen trainingen volledig aanpassen aan de behoeften van jouw organisatie.

De trainingen zijn altijd fysiek.

De meeste trainingen duren een hele dag of dagdeel.

José van Limpt

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met klantbelevers@buro-improof.nl

Dit zeggen anderen over onze trainingen

Blije klanten!
Eneco - Eva van Roekel

Eva van Roekel

CX marketeer – Eneco

“Als je CX binnen je organisatie beter wilt organiseren en naar een hoger niveau wilt tillen, dan moet je bij Buro Improof zijn. Zij bieden je CX expertise, inspiratie, coaching en opleiding. Maar draaien ook ‘gewoon’ mee met projecten. Stuk voor stuk hele fijne mensen om mee te werken!”

Expoints Jet Kanters

Jet Kanters

Experience manager – Expoints

“De workshop was een leuke en leerzame dag! Zeer praktisch ingestoken waardoor je naar huis gaat met toepasbare voorbeelden. En de locatie was ook top (heerlijke zelfgemaakte lunch en gastvrije eigenaar).”

Hoppenbrouwers - Mara van der Lee

Mara van der Lee

Senior Adviseur Klantbeleving – Hoppenbrouwers

“Leuke, leerzame masterclass die direct toepasbaar is op je dagelijkse werk. Een must have voor de CX professional.”

HR Jaap

Jaap van Grinsven

Customer Experience Specialist – Hogeschool Rotterdam

“De Masterclass Storytelling heeft mij veel structuur geboden om ons verhaal concreter te maken. Het oefenen met het canvas, de sprekende voorbeelden en de professionele begeleiding van Robbert en Laura droegen hier sterk aan bij!”

Menzis - Jesper Saaltink

Jesper Saaltink

Product Owner Klantbediening – Menzis

“Voorbereiding op de dag was erg professioneel. Er werd geen standaard programma afgedraaid maar de inhoud was goed afgestemd op de behoefte. Dat uitte zich in een inspirerende dag, waarbij een perfecte balans was gevonden tussen theorie en praktijk. De begeleiders Klantbelevers zijn inspirerende, maar ook realistische CX’ers die het vak erg goed verstaan.”

Groei door nieuwe kennis

Klaar om gevoed te worden met nieuwe kennis? Onze Klantbelevers delen hun inzichten en werkwijzen graag met je. Neem contact op om vrijblijvend de mogelijkheden te bespreken.

Altijd binnen 24 uur reactie! Een beller is wel sneller: 085 – 130 58 14