Continue metingen

Eén keer de klantbeleving meten is eigenlijk niet genoeg

Je bent continu met verbeteracties bezig, logischerwijs wil je ook steeds opnieuw weten hoe de klantervaring zich ontwikkelt. Met continue metingen krijg je dat inzicht. Ontdek hoe het werkt en waarom je het nodig hebt.

Dit levert het op

Buro Improof beeldmerk

Meer inzicht in klanttevredenheid

En vooral: hoe het zich ontwikkelt. In een online dashboard dat afgestemd is op de organisatie zie je precies hoe klanten je merk beleven en welke feedback ze hebben.

Buro Improof beeldmerk

Gerichte verbeteracties

Het dashboard helpt je heel makkelijk bepalen op welk vlak de meeste verbetering nodig is. Aan de hand daarvan ga je met de juiste prioriteiten aan de slag.

Buro Improof beeldmerk

Actuele klantinzichten

Door direct na een klantervaring feedback te verzamelen, krijg je scherpere inzichten dan bij algemene metingen. Dit stelt je in staat om sneller in te spelen op de verwachtingen van je klanten.

Continu metingen in 3 stappen

Onze aanpak
1.

Dashboard en metingen opzetten

We zetten metingen in de huisstijl van je organisatie op.

2.

Realtime monitoren

Je volgt de ontwikkelingen in een handig online dashboard.

3.

Verbeteracties doen

We vertalen inzichten naar concrete acties die de klantbeleving verbeteren.

Wat anderen over continue metingen zeggen

Seerden Bram de Rooij

Bram de Rooij

Senior Sales & Project Office – Seerden

“Improof is een fijne samenwerkingspartner die ons perfect heeft begeleid bij ons Klanttevredenheidsonderzoek. Deskundig en professioneel!”

HQ Pack Martin Brouwers

Martin Brouwers

Enterprise Project Manager – HQ Pack

“Complexe strategische bedrijfsdoelstellingen zijn vertaald naar een praktische werkwijze en hebben geleid tot een startpositie voor een traject naar verdere operational excellence.”

Bovemij Alex van Dijken

Alex van Dijken

Marketingmanager – Bovemij

“Het vertrekpunt van de Klantbelevers is altijd een gedegen analyse waarna er mooie dingen ontstaan. Vooral het samen optrekken heb ik erg gewaardeerd waarbij Improof in staat is om altijd verrassende inzichten te leveren die jezelf en als organisatie weer op scherp zetten. En het helpt dat het hele plezierige mensen zijn die snel een klik hebben met jou als opdrachtgever en de collega’s.”

Groeien door een betere klantbeleving?

We helpen je graag verder. Neem contact op!

Een beller is sneller: 085-130 58 14

FAQ

Wat wil je weten?

Eenmalige metingen geven je eenmalig inzicht. Met continu meten volg je klantbeleving in real-time en zie je meteen waar bijsturing nodig is. Zo blijf je altijd een stap voor en werk je continu aan verbetering.

We zetten een mix van NPS, CSAT, CES en open feedbackvragen in, afgestemd op jouw klantreis.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Inspiratie

Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?

Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.