Continue metingen

Eén keer de klantbeleving meten is eigenlijk niet genoeg

Je bent continu met verbeteracties bezig, logischerwijs wil je ook steeds opnieuw weten hoe de klantervaring zich ontwikkelt. Met continue metingen krijg je dat inzicht. Ontdek hoe het werkt en waarom je het nodig hebt.

Dit levert het op

Buro Improof beeldmerk

Meer inzicht in klanttevredenheid

En vooral: hoe het zich ontwikkelt. In een online dashboard dat afgestemd is op de organisatie zie je precies hoe klanten je merk beleven en welke feedback ze hebben.

Buro Improof beeldmerk

Gerichte verbeteracties

Het dashboard helpt je heel makkelijk bepalen op welk vlak de meeste verbetering nodig is. Aan de hand daarvan ga je met de juiste prioriteiten aan de slag.

Buro Improof beeldmerk

Actuele klantinzichten

Door direct na een klantervaring feedback te verzamelen, krijg je scherpere inzichten dan bij algemene metingen. Dit stelt je in staat om sneller in te spelen op de verwachtingen van je klanten.

Continu metingen in 3 stappen

Onze aanpak
1.

Dashboard en metingen opzetten

We zetten metingen in de huisstijl van je organisatie op.

2.

Realtime monitoren

Je volgt de ontwikkelingen in een handig online dashboard.

3.

Verbeteracties doen

We vertalen inzichten naar concrete acties die de klantbeleving verbeteren.

Wat anderen over continue metingen zeggen

iwan Banens

Iwan Banens

Programma manager – VfPf

“Buro Improof levert iedere keer heel bruikbare inzichten voor het nemen van vervolgstappen. Een gedegen opzet van klantonderzoek, waarbij we samen pragmatische oplossingen vinden voor uitdaging die soms onderweg ontstaan. Heel fijne samenwerking!”

Ede - Harry Jacobs

Harry Jacobs

Teamleider – Gemeente Ede

“Het traject heeft ons heel veel inzicht gegeven in de klantbeleving. Vooral het continu toetsen van de klantinzichten is een mooie methodiek om de échte beleving naar boven te krijgen. Hierdoor help je medewerkers om buiten de gemeentelijke kaders en wetgeving te denken. De samenwerking was op basis van wederzijds vertrouwen en dat werkt zeer prettig.”

zeeman - wilmer nieuwenhuyzen

Wilmer Nieuwenhuyzen

Customer Journey Specialist – Zeeman

“Buro Improof helpt stap voor stap onze organisatie met het implementeren van klantbeleving. Al ruim een jaar zijn we met elkaar bezig, waarbij ze ons helpen met klantinterviews, het meethuis, regressie-analyse en verbeterprocessen. En niet te vergeten de vragen die à la minute opkomen. Wat vooral in het oog springt is het enthousiasme en de vertaling in de praktijk. Iets waar wij alleen maar blij van worden!”

klantverwachting meten

Danny Paerl

Eigenaar – Bungalowpark Hoenderloo

“Met Buro Improof zijn we erin geslaagd ons als bungalowpark te onderscheiden van de omliggende recreatieparken, zonder grote marketingbudgetten.”

Groeien door een betere klantbeleving?

We helpen je graag verder. Neem contact op!

Een beller is sneller: 085-130 58 14

FAQ

Wat wil je weten?

Eenmalige metingen geven je eenmalig inzicht. Met continu meten volg je klantbeleving in real-time en zie je meteen waar bijsturing nodig is. Zo blijf je altijd een stap voor en werk je continu aan verbetering.

We zetten een mix van NPS, CSAT, CES en open feedbackvragen in, afgestemd op jouw klantreis.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Inspiratie

Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?

Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.