CX-coaching

Gerichte hulp bij elk CX-vraagstuk

Komen jouw goede ideeën niet écht van de grond, krijg je collega’s niet mee of heb je gewoon behoefte aan een sparringpartner? Samen met één van onze Klantbelevers werk je on the job aan je klantgerichte vaardigheden of vertaal je jouw visie naar concrete actiepunten. Zet nu de eerste stap!

Dit levert het op

Buro Improof beeldmerk

Persoonlijke ontwikkeling

Ontdek hoe je jouw kennis en vaardigheden nog beter benut. Of het nu gaat om klantgericht denken, overtuigen of verbeteringen implementeren. Jij bepaalt de focus!

Buro Improof beeldmerk

Praktische hulp

Kun je wel wat begeleiding bij de implementatie van klantgerichte projecten of strategieën gebruiken? Eén van onze Klantbelevers helpt je prioriteiten stellen, een actieplan maken en zo praktische stappen zetten.

Buro Improof beeldmerk

Actuele kennis

Onze ervaren Klantbelevers brengen een frisse wind op het vlak van klantbeleving. Je haalt actuele kennis in huis en leert van de successen van andere organisaties. Reken op praktische inspiratie die je verder helpt.

CX-coaching in 3 stappen

Onze aanpak
1.

Coaching afstemmen

We bespreken je uitdagingen en stemmen je behoeftes af. Af en toe een losse sessie of coaching op een vast moment?

2.

Coaching on the job

Een Klantbelever ondersteunt je tijdens je dagelijkse werkzaamheden.

3.

Optioneel: evalueren

Als je hier behoefte aan hebt kijken we naar je groei en eventuele vervolgstappen.

Wat anderen over onze CX-coaching zeggen

Eneco Irene van Hoorn

Irene van Hoorn

Chapter lead CX – Eneco

“De coaching van Buro !mproof was heel nuttig. Ik kon de klantbelevers als sparringpartner gebruiken voor de projecten waar ik mee bezig was: hoe doen ze dat bij andere bedrijven? Wat zijn best practices, praktische tips, do’s en dont’s? Hoe veranker je verandering in bedrijfsprocessen? Het was ook fijn om bestaande ideeën en initiatieven even te toetsen en beter te maken. En ze komen altijd met handige tips en voorbeelden. Aanrader!”

MN Miranda Filius

Miranda Filius

Senior communicatieadviseur – MN

“Dankzij jullie hulp ben ik steeds sterker geworden. Jullie hulp was geweldig! Een enorme dosis enthousiasme en energie gecombineerd met de juiste kennis. Het was super om met jullie samen te werken en van jullie te leren.”

Eneco Caroline Hoek

Caroline Hoek

Sr. CX Marketeer – Eneco

“Ik heb veel gehad aan de coachgesprekken. Alle tips kon ik direct toepassen in de praktijk. De tomeloze enthousiasme en ruime ervaring in het CX vak zorgen dat je echt aan de slag wil met klantgericht werken.”

Andrea Ebus

Andrea Ebus

Klantcontactcoordinator – Greenzone

“We hebben altijd met heel veel plezier aan ons traject met Buro Improof gewerkt. Altijd positief en met een glimlach. Het resultaat is meer inzicht in ons team, het werk en de organisatie. We zijn heel erg enthousiast om met alle merkwaarden, klantbeloftes en andere tips aan de slag te gaan en ze tot leven te brengen. Het is iedereen aan te raden om met Buro Improof een samenwerking te starten.”

Marjolijn Neeleman - gemeente Ede

Marjolijn Neeleman

Adviseur Business Proces Manager – Gemeente Ede

“De klantbelevers van Buro-Improof hebben veel kennis en zijn heel enthousiast over inzetten van klantreizen om de dienstverlening voor onze inwoners te verbeteren. Hierdoor is het heel leerzaam en een feestje om met ze samen te werken.”

Groeien door een betere klantbeleving?

We helpen je graag verder. Neem contact op!

Altijd binnen 24 uur reactie! Een beller is sneller: 085-130 58 14

FAQ

Wat wil je weten?

De sessies kunnen op kantoor plaatsvinden maar ook online. We stemmen dit af tijdens ons eerste gesprek.

Dat bepaal jij. Je kunt een strippenkaart afnemen en af en toe een Klantbelever inschakelen, maar ook op vaste basis momenten inplannen.

Onze Klantbelevers komen direct uit de praktijk en dat merk je! Ze hebben jarenlange ervaring in klantbeleving en weten precies hoe je organisaties in beweging brengt.

Inspiratie

Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?

Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.