CX-coaching

Gerichte hulp bij elk CX-vraagstuk

Komen jouw goede ideeën niet écht van de grond, krijg je collega’s niet mee of heb je gewoon behoefte aan een sparringpartner? Samen met één van onze Klantbelevers werk je on the job aan je klantgerichte vaardigheden of vertaal je jouw visie naar concrete actiepunten. Zet nu de eerste stap!

Dit levert het op

Buro Improof beeldmerk

Persoonlijke ontwikkeling

Ontdek hoe je jouw kennis en vaardigheden nog beter benut. Of het nu gaat om klantgericht denken, overtuigen of verbeteringen implementeren. Jij bepaalt de focus!

Buro Improof beeldmerk

Praktische hulp

Kun je wel wat begeleiding bij de implementatie van klantgerichte projecten of strategieën gebruiken? Eén van onze Klantbelevers helpt je prioriteiten stellen, een actieplan maken en zo praktische stappen zetten.

Buro Improof beeldmerk

Actuele kennis

Onze ervaren Klantbelevers brengen een frisse wind op het vlak van klantbeleving. Je haalt actuele kennis in huis en leert van de successen van andere organisaties. Reken op praktische inspiratie die je verder helpt.

CX-coaching in 3 stappen

Onze aanpak
1.

Coaching afstemmen

We bespreken je uitdagingen en stemmen je behoeftes af. Af en toe een losse sessie of coaching op een vast moment?

2.

Coaching on the job

Een Klantbelever ondersteunt je tijdens je dagelijkse werkzaamheden.

3.

Optioneel: evalueren

Als je hier behoefte aan hebt kijken we naar je groei en eventuele vervolgstappen.

Wat anderen over onze CX-coaching zeggen

DELA Ingrid Baens Ruhl

Ingrid Baens – Ruhl

Programmamanager Customer Centricity – Coöperatie DELA

“Buro Improof heeft ons geweldig geholpen in een roerige periode. Met deskundige professionals, die betrouwbaar en goed werk hebben geleverd. Dank!”

NN Sacha Rintjema

Sacha Rintjema

Lead Researcher – NN

“Veel kennis over het onderwerp klantbeleving en een enorme passie, daarom was Improof de aangewezen partij om ons Customer journey programma tijdelijk te begeleiden. Ik kan Buro Improof zeker aanraden aan eenieder die meer aandacht wil hebben voor optimale klantbeleving.”

Eneco Irene van Hoorn

Irene van Hoorn

Chapter lead CX – Eneco

“Buro Improof helpt ons al enige tijd met de ontwikkeling van ons CX chapter. Door de fijne samenwerking leveren ze echt maatwerk: coaching en masterclasses die aansluiten op onze behoeften als organisatie. En altijd een mooie mix van theorie en praktijk!”

Groeien door een betere klantbeleving?

We helpen je graag verder. Neem contact op!

Altijd binnen 24 uur reactie! Een beller is sneller: 085-130 58 14

FAQ

Wat wil je weten?

De sessies kunnen op kantoor plaatsvinden maar ook online. We stemmen dit af tijdens ons eerste gesprek.

Dat bepaal jij. Je kunt een strippenkaart afnemen en af en toe een Klantbelever inschakelen, maar ook op vaste basis momenten inplannen.

Onze Klantbelevers komen direct uit de praktijk en dat merk je! Ze hebben jarenlange ervaring in klantbeleving en weten precies hoe je organisaties in beweging brengt.

Inspiratie

Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?

Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.