Klantgericht leiderschap

Inspireer, motiveer en transformeer

Echt gas geven met klantbeleving? Laat de leiders binnen je organisatie dan klantgerichter denken. Met een klantgericht leiderschapstraject leren zij te sturen op een klantgerichte mindset, zodat dit een onderdeel wordt van je cultuur. Benieuwd wat dat teweeg brengt?

Dit levert het op

Buro Improof beeldmerk

Sneller resultaat

Leiders leren vanuit praktische trainingen hoe ze klantbeleving centraal kunnen zetten in hun dagelijkse beslissingen en teamprocessen. Zo gaat klantbeleving door de hele organisatie leven en maak je sneller verschil voor je klanten en collega’s.

Buro Improof beeldmerk

Klantgerichte cultuur

Stel je voor: teams werken goed samen en vinden continu verbeteren vanzelfsprekend. Klantgerichte leiders creëren zo’n cultuur, waarin elke beslissing en actie bijdraagt aan een betere klantbeleving.

Buro Improof beeldmerk

Duurzame verandering

Leiderschap is onmisbaar om je organisatie op een dieper niveau klantgericht te laten werken. Klantgerichte leiders inspireren anderen met hun mindset en zijn in staat de dagelijkse processen klantgerichter te maken.

Klantgericht leiderschap in 3 stappen

Onze aanpak
1.

Behoeftes bepalen

We bekijken hoe het nu staat met de klantgerichtheid van je leiders en bepalen de grootste groeikansen.

2.

Trainingen volgen

Je leiders ontwikkelen klantgerichte vaardigheden door op jullie organisatie afgestemde sessies.

3.

Effectief inzetten

Onze coaches zijn nauw betrokken, zodat je leiders alles uit de training halen en hun kennis goed inzetten in jullie dagelijkse praktijk.

Wat anderen over klantgericht leiderschap zeggen

Blije klanten
NN Sacha Rintjema

Sacha Rintjema

Lead Researcher – NN

“Veel kennis over het onderwerp klantbeleving en een enorme passie, daarom was Improof de aangewezen partij om ons Customer journey programma tijdelijk te begeleiden. Ik kan Buro Improof zeker aanraden aan eenieder die meer aandacht wil hebben voor optimale klantbeleving.”

Marlies de Groot - Portbase

Marlies de Groot

Marketing Advisor – Portbase

“Buro Improof verdiept zich in de organisatie en voorgelegde vraagstukken. En komen met pragmatische voorstellen, waardevolle suggesties en brengen ideeën op vanuit nieuwe invalshoeken. Buro Improof helpt je écht verder!”

DELA Ingrid Baens Ruhl

Ingrid Baens – Ruhl

Programmamanager Customer Centricity – Coöperatie DELA

“Buro Improof heeft ons geweldig geholpen in een roerige periode. Met deskundige professionals, die betrouwbaar en goed werk hebben geleverd. Dank!”

Groeien door een betere klantbeleving?

We helpen je graag verder. Neem contact op!

Altijd binnen 24 reactie! Een beller is sneller: 085-130 58 14

FAQ

Wat wil je weten?

Klantgericht leiderschap betekent dat leiders niet alleen de focus leggen op klantbeleving, maar deze ook actief ondersteunen en uitdragen binnen hun teams.

Door klantgericht denken en handelen te verankeren in het leiderschap, worden veranderingen sneller en effectiever doorgevoerd binnen de hele organisatie.

De kosten hangen af van de specifieke behoefte en het aantal deelnemers. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende offerte.

Ja, het traject wordt afgestemd op de specifieke situatie en doelen van jouw organisatie.

Inspiratie

Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?

Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.