Eenmalige metingen

Begrijp je klant met een goede meting

Je wilt weten wat je klanten écht van je vinden, zodat je snel gerichte acties kunt ondernemen. Met een eenmalige meting op maat heb je binnen 5 weken inzichten en concrete actiepunten. Ontdek hoe het werkt.

Dit levert het op

Buro Improof beeldmerk

Concrete aanknopingspunten

Je wilt klantverwachtingen goed begrijpen en daarna overtreffen. Maar waar start je met verbeteren? Met een eenmalige meting vertalen we feedback direct naar praktische inzichten. Die prioriteren we, zodat je gericht werkt aan verbeteringen die verschil maken.

Buro Improof beeldmerk

Inzicht in impact

Na de meting kun je de resultaten analyseren in een online dashboard. Samen zetten we de data om in praktische inzichten. Later kun je dezelfde meting herhalen om het effect van je verbeteringen goed te beoordelen.

Buro Improof beeldmerk

Snelle resultaten

Met een eenmalige meting krijg je binnen 5 weken een duidelijk beeld van wat goed gaat en wat beter kan. Geen lang traject, maar direct bruikbare inzichten.

Eenmalige metingen in 3 stappen

Onze aanpak
1.

Doelen bepalen

Op basis van het doel maken we samen een passende vragenlijst die we uitgebreid testen.

2.

Meten

Je klanten ontvangen een vragenlijst in jouw huisstijl. Die kun je versturen via bijvoorbeeld een e-mail, pop-up op de website of WhatsApp.

3.

Resultaten bekijken

Je ziet de resultaten in een online dashboard. Tijdens een adviesgesprek bespreken we daarnaast welke inzichten en actiepunten er uit de meting zijn gekomen.

Wat anderen over eenmalige metingen zeggen

Gemeente Westland - Vicky Zwinkels

Vicky Zwinkels

Procesregisseur – Gemeente Westland

“De begeleiding vanuit !mproof bij het Klanttevredenheidsonderzoek is super. De samenwerking is heel prettig, de verwachtingen over en weer zijn helder en dat maakt dat het onderzoek met succes is afgerond. De manier waarop het onderzoek uitgevoerd is en de manier waarop we de resultaten hebben ontvangen, maken dat we zeker verbeteringen kunnen doorvoeren.”

Marlies de Groot - Portbase

Marlies de Groot

Experience Manager – Portbase

“Wederom heeft Buro Improof ons geholpen met het opzetten en laten uitvoeren van het klantonderzoek. Wij zijn, net als vorige jaren, erg tevreden over hun gedegen voorbereiding, betrokken begeleiding en waardevolle aanbevelingen. Op naar de volgende!”

de Hoop - Ton Vink

Ton Vink

Divisiemanager Service Organisatie – De Hoop GGZ

“Buro Improof heeft ons enorm geholpen. Wij dachten dat we het beste deden voor onze clienten. Voor een deel klopt dat, maar de methodiek van Buro Improof heeft ons ook nieuwe inzichten gegeven. Deze hadden we ondanks de deskundigheid van onze collega’s nooit zelf kunnen bedenken.”

HQ Pack Martin Brouwers

Martin Brouwers

Enterprise Project Manager – HQ Pack

“Complexe strategische bedrijfsdoelstellingen zijn vertaald naar een praktische werkwijze en hebben geleid tot een startpositie voor een traject naar verdere operational excellence.”

Wat wil je meten?

Relationele meting

Krijg inzicht in je imago en de algemene mening over je organisatie

Klantreis meting

Meet hoe je scoort op verschillende processen en contactmomenten

Contact meting

Ontdek hoe je klant de transactionele contactmomenten ervaart

Groeien door een betere klantbeleving?

We helpen je graag verder. Neem contact op!

Een beller is sneller: 085-130 58 14

FAQ

Wat wil je weten?

De meting krijgt de huisstijl van jouw organisatie en kan via veel verschillende kanalen verspreid worden. Denk aan een e-mail, pop-up of website. Samen zorgt dit ervoor dat zoveel mogelijk klanten bereiken.

We bewaren je vragenlijst, zodat je de meting een jaar later weer kunt herhalen. Zo weet je of je inspanningen hun effect hebben en haal je weer nieuwe inzichten op.

Je krijgt toegang tot een online dashboard waarin je alle resultaten terugziet. Tijdens een adviesgesprek met een Klantbelever ga je verder de diepte in. We vertalen de verzamelde feedback naar inzichten en concrete stappen. Zo kun je na het gesprek meteen in de actiemodus.

Inspiratie

Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?

Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.