Buyer journey
Weten wat er bij jouw klant speelt tijdens de aankoop
Welke afwegingen gaan er eigenlijk allemaal door het hoofd van je klant? En wat kan het zetje geven om tot aankoop over te gaan? Met een buyer journey duiken we in het beslissingsproces: van oriëntatie tot de uiteindelijke keuze. Ontdek hoe je stuurt op een aankoop.

Dit levert het op
Buyer journey uitdenken in 3 stappen
Wat anderen over een buyer journey zeggen
Groeien door een betere klantbeleving?
We helpen je graag verder. Neem contact op!
Bellen is sneller: 085-130 58 14
FAQ
Een buyer journey is het beslissingsproces dat klanten doorlopen voordat ze een aankoop doen. Het omvat alle fasen, van oriëntatie en overweging tot de uiteindelijke aankoop en eventuele herhalingsaankopen.
Een buyer journey richt zich specifiek op het proces vóór en tijdens de aankoop, terwijl een klantreis het volledige traject omvat, inclusief wat er na de aankoop gebeurt, zoals service en loyaliteit.
Dat is afhankelijk van de lengte van de journey en hoe die we daar in gaan. Dit bepalen we samen met onze opdrachtgever. Hiermee hebben we echt een aanpak op maat.
We gebruiken methodes zoals klantinterviews, data-analyse, en feedbacksessies met collega’s van betrokken afdelingen. Dit zorgt voor een compleet beeld van het oriëntatie- en beslissingsproces.
Inspiratie
Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?
Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.