Onze werkwijze

In 3 stappen een betere klantbeleving

Een goede klantbeleving mag geen toeval zijn. Het zorgt namelijk niet alleen voor blije klanten, maar laat ook je organisatie groeien. Wil je écht aan de slag met jullie klantbeleving? Zo werken wij graag!

1.

Analyseren

Een korte analyse laat zien waar je nu staat, wat er goed gaat en wat je verbeterkansen zijn.

2.

Adviseren

Concrete verbeterpunten geven je helder inzicht in wat nodig is om voor die uitmuntende klantbeleving te gaan.

3.

Implementeren

We voeren samen met de verschillende teams verbeteringen door en trainen jullie waar nodig.

Verhoog de expertise met klantbelevers van buro improof

Losse opdracht of vraag

Is het (nog) niet nodig om de klantbeleving grondig aan te pakken? Wij helpen je ook graag met een concrete vraag of probleem dat snel opgelost moet worden. Onze Klantbelevers helpen je graag bij een specifiek onderzoek, meting of andere uitdaging. Neem contact op, dan denken we met je mee.

Klantbelevers in overleg om zo goed mogelijk de klantbeleving te verbeteren

Wat anderen over onze klantbeleving zeggen

Blije klanten!
Klantbeleving door de ogen van een directeur klantvriendelijkheid

Remko Amesz

COO – AMP groep

“AMP Groep ervaart de samenwerking met BuroImproof als erg prettig. In het bijzonder waarderen we de deskundigheid, betrouwbaarheid en de persoonlijke contacten enorm.”

Bovemij Daan Sluijter

Daan Sluijter

Productowner – Bovemij

“Buro Improof heeft mij geholpen met het op een gestructureerde manier in beeld brengen van Klantreizen om vervolgens te kunnen verbeteren.”

Jiffy Inge van Breugel

Inge van Breugel

Global Manager Shared Service Center – Jiffy

“In een relatief kort traject heeft Buro Improof 3 kritische thema’s weten te identificeren waar wij als team aan kunnen werken en een handreiking gedaan hoe we deze kunnen oplossen. Het was een prettige samenwerking, waarbij Buro Improof een objectieve feedback geeft en heel goed weet te schakelen binnen de verschillende lagen van de organisatie.”

Wat is jouw uitdaging in klantbeleving?

Ga voor de beleving die blijft hangen. Onze Klantbelevers helpen je graag verder. Neem contact op!

Altijd binnen 24 uur reactie! Een beller is sneller: 085 – 130 58 14