Onze werkwijze

In 3 stappen een betere klantbeleving

Een goede klantbeleving mag geen toeval zijn. Het zorgt namelijk niet alleen voor blije klanten, maar laat ook je organisatie groeien. Wil je écht aan de slag met jullie klantbeleving? Zo werken wij graag!

1.

Analyseren

Een korte analyse laat zien waar je nu staat, wat er goed gaat en wat je verbeterkansen zijn.

2.

Adviseren

Concrete verbeterpunten geven je helder inzicht in wat nodig is om voor die uitmuntende klantbeleving te gaan.

3.

Implementeren

We voeren samen met de verschillende teams verbeteringen door en trainen jullie waar nodig.

Aanbod verbeteren - Verhoog de expertise met klantbelevers van buro improof

Losse opdracht of vraag

Is het (nog) niet nodig om de klantbeleving grondig aan te pakken? Wij helpen je ook graag met een concrete vraag of probleem dat snel opgelost moet worden. Onze Klantbelevers helpen je graag bij een specifiek onderzoek, meting of andere uitdaging. Neem contact op, dan denken we met je mee.

Klantbelevers in overleg om zo goed mogelijk de klantbeleving te verbeteren

Wat anderen over onze klantbeleving zeggen

Blije klanten!
Floortje van den Berg Eneco

Floortje van den Berg

Lead Propositie & Customer Experience – Eneco

“Buro Improof zet klantinzichten om naar een concreet en onderbouwd advies met implementatieplan. Daarin hanteren ze een pragmatische aanpak, afgestemd op de mogelijkheden en wensen van Eneco. Maar wel altijd met de klant als primaire uitgangspunt. Daarin tonen ze veel expertise en kunde.”

Enexis - Annefleur Peeraer

Annefleur Peeraer

Customer Experience Adviseur – Enexis

“Het traject heb ik als zeer prettig en samenwerkingsgericht ervaren. De communicatie was steeds helder: ik wist altijd waar we stonden en wat de volgende stap zou zijn. Er was bovendien ruimte om eigen onderzoeksvragen in te brengen, die we in goed overleg hebben afgestemd. De tussentijdse updates tijdens de interviewfase zorgden voor transparantie en vertrouwen. Wat ik vooral waardeerde, was de persoonlijke benadering: het contact was open en betrokken, wat de samenwerking bijzonder prettig maakte.”

DELA Desiree Kluiters

Désirée Kluiters

Service Excellence Manager – Dela

“Door Buro!Improof worden complexe problemen simpel! Een heleboel inhoudelijk bagage wordt ingebracht bij de aanpak en oplossing, waardoor het een stevig fundament krijgt. Een zeer gestructureerde werkwijze met duidelijk planning, afstemmomenten en afgesproken taken met verantwoordelijkheden maakt dat het samenwerken met Buro!Improof alleen maar succesvol kan zijn.”

Eneco - Eva van Roekel

Eva van Roekel

CX marketeer – Eneco

“Als je CX binnen je organisatie beter wilt organiseren en naar een hoger niveau wilt tillen, dan moet je bij Buro Improof zijn. Zij bieden je CX expertise, inspiratie, coaching en opleiding. Maar draaien ook ‘gewoon’ mee met projecten. Stuk voor stuk hele fijne mensen om mee te werken!”

Amstelring - Maarten van Haagen

Maarten van Haagen

Projectleider – Amstelring

“Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met Buro Improof. Ze hebben ons uitstekend geholpen bij het uitvoeren van de klantreis. Van begin tot eind stonden ze ons bij met duidelijke begeleiding en heldere communicatie. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen, wat zorgt voor vertrouwen in hun werkwijze. Ze hielpen niet alleen bij het kaderen van de opdracht, maar voerden deze ook met verve uit. Het eindresultaat was precies wat we nodig hadden, en we kunnen nu zelf verder met de verkregen inzichten. Een betrouwbare en professionele partner!”

Grote Wiede - Gea van Klompenburg

Gea van Klompenburg

Directeur – de Grote Wiede

“Door een enthousiaste manier van inleving en aansluiting is er helderheid gekomen in ons merkverhaal. Dat helpt zowel intern als extern voor het maken van juiste keuzes en deze te onderbouwen. Alles gebeurde in een tijdsbestek waar genoeg ruimte was voor verdieping, maar zeker ook niet teveel tijd van de ondernemer en onderneming werd gevraagd. Aanrader om met Improof samen te werken!”

Infoland Hiewway Kwok

Hiewwaiy Kwok

Communicatie & Customer Experience manager – Infoland

“Pragmatisch, kundig én de bereidheid om net dat stapje extra te zetten voor de klant. Dat zijn de klantbelevers voor mij in een notendop. Het klantreistraject heeft ons veel mooie inzichten opgeleverd, waardoor we deze reis nu gericht kunnen verbeteren en onze klanten nog blijer kunnen maken!”

Wat is jouw uitdaging in klantbeleving?

Ga voor de beleving die blijft hangen. Onze Klantbelevers helpen je graag verder. Neem contact op!

Altijd binnen 24 uur reactie! Een beller is sneller: 085 – 130 58 14