Verhoog de expertise
Mensen met de juiste vaardigheden zijn essentieel om effectief aan klantbeleving te werken. Met gerichte training, begeleiding en coaching veranderen jouw collega’s in klantgerichte professionals. Bouw aan interne kennis, werk efficiënter en zie sneller resultaat.

Uitdagingen van jouw organisatie
Projecten duren langer dan gepland door een gebrek aan vaardigheden of capaciteit
Verbeteringen worden niet op een strategische manier opgepakt omdat het grote plaatje ontbreekt
Teams werken niet goed samen, waardoor onnodige misverstanden en vertraging ontstaan

Kennis vergroten
Klantgericht werken, begint van binnenuit. Collega’s die weten wat er speelt en begrijpen wat klanten nodig hebben, maken het verschil in elke interactie. Met praktische trainingen en opleidingen leren teams de vaardigheden die ze nodig hebben om klanten centraal te zetten. Praktisch, inspirerend en direct toepasbaar.
- Leer over uitgebreide onderwerpen: van de juiste klantfeedback ophalen tot storytelling
- Volg korte, intensieve 1-daagse masterclasses
- Kies voor een uitgebreide CX-opleiding op maat
Extra mensen inzetten

Te weinig tijd, niet de juiste middelen of een gebrek aan kennis? Dan is het een goed idee om met een interim professional te werken. Tijdelijk extra capaciteit in je organisatie kan je klantbeleving een enorme boost geven.
- Haal een interim professional in huis voor extra ondersteuning
- Kies voor begeleiding in de vorm van een strippenkaart
Aanpak
Heb je tijdelijk extra capaciteit nodig of wil je de interne kennis vergroten? Hieronder vind je verschillende mogelijkheden.
Wat heeft jouw organisatie nodig?
Heb je tijdelijk extra expertise nodig om de klantbeleving binnen jouw organisatie te verbeteren? Onze ervaren CX interim professionals brengen een flinke portie slagkracht.
Klantgerichte leiders zijn hard nodig om een cultuur te creëren waarin de klant centraal staat. Tijdens dit traject leren leiders de vaardigheden die nodig zijn om dit voor elkaar te krijgen.
Samen met onze Klantbelevers maak je concreet welke ervaring jij je klanten wilt geven. Wat vraagt dit van je bedrijfscultuur, je interne processen en het contact met je klanten? Zo wordt klantbeleving onderdeel van je hele organisatie.
Groei door meer capaciteit
Je klantbeleving verbetert als je er meer prioriteit aan geeft. Of dat nu is in de vorm van interim capaciteit of interne kennis. Onze Klantbelevers helpen je verder. Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek!
