Bepaal de richting

Een succesvolle klantbeleving begint bij een duidelijke richting. Heb je die niet? Dan weet niemand wat ‘ie aan je heeft. We zetten samen een strategie neer en vertalen die door naar een praktische aanpak die begrijpelijk is voor de hele organisatie. Hoe? Ontdek het hier.

Bepaal de richting

Herken je deze uitdagingen?

Klanten ervaren een inconsistente klantbeleving, wat zorgt voor frustraties

Door een gebrek aan focus geeft het team verkeerde dingen prioriteit

Het verschil tussen jou en je concurrenten is onduidelijk, waardoor je inwisselbaar bent

Stel een klantstrategie op

Een goede klantbeleving neerzetten, gaat veel verder dan werken met goede intenties. In de beginfase bouwen we een stevige basis die past bij je organisatie. Inspirerend, kraakhelder en vertaald naar een praktisch plan. Inclusief concrete doelstellingen, zodat je niet alleen ambities hebt, maar ze ook waarmaakt. Afhankelijk van wat nodig is, pakken we het volgende samen met jou op.

  • Krijg inzicht in de huidige sterktes en zwaktes met een CX-maturity scan
  • Vertaal je merkverhaal naar een concrete klantbeleving
  • Maak in je klantstrategie helder welke ervaring je de klant wilt geven
  • Leg samen met ons concrete en meetbare klantbeloftes vast

Onze aanpak

Pragmatisch en met inhoud

Wat heeft jouw organisatie nodig?

richting bepalen

Ieder traject start met een analyse van de huidige situatie. Waar sta je en wat heb je nodig? Van daaruit kiezen we richting: de klantstrategie opstellen of de cultuur klantgerichter maken. De aanpak is altijd maatwerk. Zo werk je alleen met de onderdelen die zorgen voor groei in jouw organisatie.

  • Analyse huidige situatie
  • Strategisch advies met concrete stappen
  • Ondersteuning bij implementatie

Hoe we anderen hiermee helpen

Afhankelijk van wat je nodig hebt, zetten we verschillende tools in. Hieronder vind je er een aantal.

Samen met onze Klantbelevers maak je concreet welke ervaring jij je klanten wilt geven. Wat vraagt dit van je bedrijfscultuur, je interne processen en het contact met je klanten? Zo wordt klantbeleving onderdeel van je hele organisatie.

Lees meer

Welke beloftes durf jij je klanten te doen? We leggen zo concreet en meetbaar mogelijk vast wat jij klanten belooft op het gebied van je producten, diensten of service. Ook helpen we je bij optimalisaties waarmee je ze nog beter nakomt.

Lees meer

Met deze scan krijg je inzicht in je huidige situatie. Wat doe je al goed? Welke punten hebben extra aandacht nodig? En hoe ga je daar praktisch mee aan de slag? Er rollen waardevolle verbeterpunten uit.

Lees meer

Groei door een stevige basis

Met een duidelijke klantstrategie ga je voor duurzame groei. Onze Klantbelevers helpen je graag verder. Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek!

richting bepalen