De drie LinkedIn toppers van 2020
Speciaal voor jou: de 3 Linkedin toppers van 2020! Wij vinden het tof om je te inspireren met mooie, goede en soms ook leuke voorbeelden van klantgerichtheid en klantbeleving. We delen dit regelmatig op LinkedIn. Je ziet vast niet alles voorbijkomen en dat is ook helemaal niet erg. Juist daarom hebben we de 3 LinkedIn toppers van 2020 voor jou hieronder op een rijtje gezet. Het is leuk om daarbij te vermelden is dat we inmiddels opvolging geven aan onze verjaardagspost (2e afbeelding hieronder). We gaan namelijk in januari kosteloos aan de slag met een klantreistraject voor De Hoop GGZ. Erg mooi dat we dit kunnen doen!
Klik op de afbeelding om de hele post nog eens rustig na te lezen! Ook publiceren we regelmatig nieuwe artikelen in ons eigen Improof Magazine. Zoals over de top keuzes Customer experience boeken die ook in onze top 3 LinkedIn toppers zit. Maar lees bijvoorbeeld ook eens ons meest gelezen artikel van 2020: Het Kano model in Customer experience.
Improof Magazine
Word gratis lid van het online magazine Improof en mis nooit meer de laatste waardevolle inzichten over klantbeleving.