Maak je metingen waardevol

Wat is nou de beste manier om een volledig en bruikbaar beeld te krijgen van de klantbeleving? Het meetmodel helpt je om te bepalen welke metingen je nodig hebt en hoe je deze het beste kunt inrichten. Je hebt hierdoor inzicht in de voornaamste klantreizen en contactmomenten en je weet precies wat je te doen staat om de klantbeleving te verbeteren.

Milan
Milan
Improof canvas onderzoek

Ken de klantbeleving

Breng eenvoudig al je lopende en benodigde klantevredenheidsmetingen in kaart

Improof canvas pijl

Voorkom onduidelijkheid

Bepaal een eenduidige, effectieve manier voor het meten van de relatie, klantreizen en contactmomenten

Improof canvas onderdeel

Doe meer met metingen

Weet precies hoe de klantbeleving ervoor staat en hoe je deze kunt verbeteren

Buro Improof:

11 ervaren Klantbelevers

80+ klanten geholpen

100.000+ vragenlijsten per jaar

“Improof is een buro dat verwachtingen waar maakt en dat ook nog op een sympathieke manier doet! Tijdens de workshops voor het opstellen van het meetmodel zijn we professioneel geholpen. Zowel op de inhoud als wat betreft processturing”

Sjaak Koehler

Sjaak Koehler

Beleidsmedewerker bij

vfpf werkt aan klantbeleving met buro improof

Het Meetmodel van Buro Improof voor Klantbeleving

Ok, klinkt goed! Maar hoe dan… ? 

Het meetmodel geeft je inzicht en helpt je de juiste keuzes te maken. Ga aan de slag met verbeteren van de klantbeleving met de juiste prioriteiten. Gebruik het meetmodel en bepaal:

  •  Of je de juiste klantfeedback ophaalt om een goed klantbeeld te hebben
  • Of de huidige inrichting van je meetmodel overeenkomt met de gewenste inrichting
  • Of je meetfrequentie past bij de doelen die je hebt
  • Of je de juiste metingen geprioriteerd hebt
  • Of je weet welke kpi’s je bij welke metingen wilt gebruiken
  • Kortom; waar je de meeste impact kunt maken op de klantbeleving

Jacco Veenstra

Operations Manager bij

expoints

“Het is altijd ontzettend fijn schakelen met de Klantbelevers van Buro Improof. Leuke mensen met kennis van zaken die hun afspraken structureel nakomen en bovenal erg klantgericht zijn (hoe kan het ook anders…). Super!”

Expoints

Voorkom dat metingen onbruikbaar zijn! Start met het Meetmodel.

Met het Meetmodel van Buro Improof zorg je dat de resultaten uit je metingen bruikbaar zijn voor de verbetering van je klantbeleving.

Een 9!

Het gemiddelde cijfer wat wij kregen van onze opdrachtgevers voor het opstellen van met meetmodel. Iets waar wij natuurlijk ontzettend trots op zijn!

  • Wil jij de beste manier ontwikkelen om een volledig en bruikbaar beeld te krijgen van de klantbeleving?
  • Wil jij bepalen welke metingen je nodig hebt en hoe je deze het beste kunt inrichten?
  • Wil jij inzicht in de voornaamste klantreizen en contactmomenten en precies weten wat je te doen staat om de klantbeleving te verbeteren?
Pijl

Vraag dan nu een gesprek aan met de Klantbelevers!

En doe meer met je metingen, ken de klantbeleving en voorkom onduidelijkheid!