Meethuis opzetten

Blijven je acties gebaseerd op nattevingerwerk?

Dat is wat ons betreft onnodig. Wat als je op één plek al je klantdata en inzichten zou kunnen inzien? Met een op maat ingericht meethuis stuur je gericht op verbeteringen. Ontdek waar de grootste kansen liggen en neem datagedreven beslissingen die je resultaten verbeteren.

Dit levert het op

Buro Improof beeldmerk

Volledig inzicht in klantbeleving

Zie in één oogopslag hoe klanten de organisatie ervaren. Visuele dashboards met realtime data geven je volledig inzicht in de hele klantreis. Deze inzichten zet je om in actiepunten die zorgen voor meer tevreden klanten.

Buro Improof beeldmerk

Datagedreven keuzes maken

Geen gokwerk meer! Met heldere data en analyses maak je beslissingen die daadwerkelijk impact hebben. Stuur gericht op klanttevredenheid, verhoog de loyaliteit en zorg voor meetbaar resultaat.

Buro Improof beeldmerk

Snellere optimalisatie

Met het meethuis beheer je klantfeedback, journeys en KPI’s op één plek. Dit maakt het makkelijk om snel verbeterpunten te identificeren en direct door te pakken.

Meethuis opzetten in 3 stappen

Onze aanpak
1.

Meethuis opzetten

Op basis van je doelen richten we een meethuis met klantprofielen, journeys, feedback en KPI’s in.

2.

Data verzamelen

We bepalen welke metingen nodig zijn om je doelen meetbaar te maken. Verzamelde data verschijnt visueel in het dashboard.

3.

Actiepunten doorvoeren

Tijd om actiepunten te identificeren en implementeren. Hierna optimaliseren we continu met herhalende metingen.

Wat anderen over het meethuis zeggen

zeeman - wilmer nieuwenhuyzen

Wilmer Nieuwenhuyzen

Customer Journey Specialist – Zeeman

“Buro Improof helpt stap voor stap onze organisatie met het implementeren van klantbeleving. Al ruim een jaar zijn we met elkaar bezig, waarbij ze ons helpen met klantinterviews, het meethuis, regressie-analyse en verbeterprocessen. En niet te vergeten de vragen die à la minute opkomen. Wat vooral in het oog springt is het enthousiasme en de vertaling in de praktijk. Iets waar wij alleen maar blij van worden!”

Seerden Bram de Rooij

Bram de Rooij

Senior Sales & Project Office – Seerden

“Improof is een fijne samenwerkingspartner die ons perfect heeft begeleid bij ons Klanttevredenheidsonderzoek. Deskundig en professioneel!”

DELA Desiree Kluiters

Désirée Kluiters

Service Excellence Manager – Dela

“Door Buro!Improof worden complexe problemen simpel! Een heleboel inhoudelijk bagage wordt ingebracht bij de aanpak en oplossing, waardoor het een stevig fundament krijgt. Een zeer gestructureerde werkwijze met duidelijk planning, afstemmomenten en afgesproken taken met verantwoordelijkheden maakt dat het samenwerken met Buro!Improof alleen maar succesvol kan zijn.”

SMT Jessica Bakker

Jessica Bakker

Strategic Marketing Officer – SMT

“Ik ben erg tevreden over Buro Improof. Ze zijn flexibel en duidelijk in hun communicatie, wat de samenwerking heel prettig maakt. De presentaties zijn goed verzorgd en de resultaten zijn naar verwachting. Kortom, een fijne ervaring.”

VfPf Sjaak-Koehler

Sjaak Koehler

Beleidsmedewerker – VfPf

“Improof is een buro dat verwachtingen waar maakt en dat ook nog op een sympathieke manier doet! Tijdens de workshops voor het opstellen van het meetmodel zijn we professioneel geholpen. Zowel op de inhoud als wat betreft processturing”

Groeien door een betere klantbeleving?

We helpen je graag verder. Neem contact op!

Altijd binnen 24 uur reactie! Een beller is sneller: 085-130 58 14

FAQ

Wat wil je weten?

Dit gebeurt in de ideale situatie realtime, zodat je altijd de laatste klantinzichten voor je hebt. Met maandelijks een diepgaande analyse ben je altijd op de hoogte van de belangrijkste trends en veranderingen.

Ja, we kunnen het meethuis koppelen aan bestaande klantinformatiesystemen en feedbacktools, zodat je alle data op één plek kunt bekijken.

Inspiratie

Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?

Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.