Klantbeloften formuleren
Sterke klantbeloften die je merk versterken en vertrouwen bouwen
Welke beloftes durf jij je klanten te doen? Klantbeloften maken superconcreet wat klanten van je organisatie mogen verwachten. ‘Binnen 1 dag bezorgd’ bijvoorbeeld. Ze gaan daarmee veel verder dan je merkbelofte en zijn vaak zelfs meetbaar. Samen met onze Klantbelevers formuleer je ze en maak je ze waar.

Dit levert het op
Klantbeloften opstellen in 3 stappen
Wat anderen over het formuleren van klantbeloften zeggen
Groeien door een betere klantbeleving?
We helpen je graag verder. Neem contact op!
Altijd binnen 24 uur reactie! Een beller is sneller: 085-130 58 14
FAQ
Het vaststellen van klantbeloften is een gezamenlijk proces. Samen brengen we teams uit klantenservice, marketing, verkoop en productontwikkeling bij elkaar, zodat alle perspectieven gehoord worden. Daarnaast hebben jullie klanten natuurlijk ook een stem. Dankzij hun feedback ontdekken we welke beloftes voor hen interessant en waardevol zijn.
Mooie beloftes maken is één ding, maar ze waarmaken is wat telt. Om dit te garanderen, maken we voor elk team een praktische checklist. We geven daarnaast workshops om medewerkers hierin te trainen en begeleiden. Zo vertalen jullie de beloftes gemakkelijker naar de dagelijkse praktijk.
Je kunt je klantbeloften heel direct richting je klanten communiceren, of ze juist vooral intern laten leven. We bepalen tijdens het traject samen wat goed bij jullie past.
Inspiratie
Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?
Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.