Intervisie

Voor CX professionals

Je werkt dagelijks aan een betere klantbeleving, maar sommige vraagstukken blijven uitdagend. In dat geval kan intervisie zorgen voor nieuwe inzichten. Je bespreekt casussen uit jullie organisatie met andere professionals in klantbeleving. Dit alles onder begeleiding van een ervaren coach. Benieuwd of dit iets voor jouw organisatie is?

Dit levert het op

Buro Improof beeldmerk

Nieuwe perspectieven

Door met verschillende collega’s naar een vraagstuk te kijken, ontdek je nieuwe invalshoeken en oplossingen die je zelf niet had bedacht. Samen kom je sneller tot creatieve en doelgerichte oplossingen.

Buro Improof beeldmerk

Betere samenwerking

Reflecteren verbindt! Met intervisie doe je even een stapje terug en kijk je met nieuwe ogen naar je uitdagingen. Het laat teams beter communiceren en verbetert de onderlinge samenwerking.

Buro Improof beeldmerk

Klantgerichte vaardigheden

Tijdens de intervisiesessies werk je gericht aan praktische oplossingen voor klantvraagstukken. Je leert effectiever communiceren, problemen sneller oplossen en klanten nog beter begrijpen.

Dit kun je verwachten

Onze aanpak
1.

Vraagstukken uitkiezen

Jullie kiezen een case en nemen die met de coach door zodat het probleem helemaal helder is.

2.

Intervisiesessies houden

Tijdens meerdere sessies onder begeleiding van een coach bedenken jullie mogelijke oplossingen.

3.

Toepassen in de praktijk

Tussen en na de sessies is het tijd om écht aan de slag te gaan en het probleem samen aan te pakken.

Wat anderen over intervisie zeggen

VRIJ - Hubert Weitenberg

Hubert Weitenberg

Teamleider Risicobeheersing – VRIJ

“De klantbelevers van Buro Improof hebben ons prima geholpen in de voorbereiding op het voeren van klantgesprekken. Door het traject met ons uit te werken, maar ook door concreet te oefenen. Zelfs de collega’s die eerst enige reserves hadden hebben het als positief ervaren: “Ik heb het geleerde meteen die middag in de praktijk kunnen brengen!” Mooier dan dat kun je het niet krijgen.”

Eneco Irene van Hoorn

Irene van Hoorn

Chapter lead CX – Eneco

“De coaching van Buro !mproof was heel nuttig. Ik kon de klantbelevers als sparringpartner gebruiken voor de projecten waar ik mee bezig was: hoe doen ze dat bij andere bedrijven? Wat zijn best practices, praktische tips, do’s en dont’s? Hoe veranker je verandering in bedrijfsprocessen? Het was ook fijn om bestaande ideeën en initiatieven even te toetsen en beter te maken. En ze komen altijd met handige tips en voorbeelden. Aanrader!”

Bovemij Alex van Dijken

Alex van Dijken

Marketingmanager – Bovemij

“Het vertrekpunt van de Klantbelevers is altijd een gedegen analyse waarna er mooie dingen ontstaan. Vooral het samen optrekken heb ik erg gewaardeerd waarbij Improof in staat is om altijd verrassende inzichten te leveren die jezelf en als organisatie weer op scherp zetten. En het helpt dat het hele plezierige mensen zijn die snel een klik hebben met jou als opdrachtgever en de collega’s.”

Hoppenbrouwers - Mara van der Lee

Mara van der Lee

Senior Adviseur Klantbeleving – Hoppenbrouwers

“Ik heb inmiddels meerdere keren samengewerkt met Buro Improof en blijf graag terugkomen. Het fijne contact en de no-nonsense mentaliteit en aanpak maken het erg fijn samenwerken. We zijn wederom tot concrete, bruikbare resultaten gekomen waar ik erg blij mee ben! Bedankt!”

Groeien door een betere klantbeleving?

We helpen je graag verder. Neem contact op!

Altijd binnen 24 uur reactie! Een beller is sneller: 085 – 130 58 14

FAQ

Gemiddeld zijn er 3 sessies, verspreid over meerdere weken. Het voordeel hiervan is dat jullie tussen de sessies al praktisch met het probleem aan de slag kunnen.

We werken met een kleine groep van zo’n 4 tot 6 personen aan de oplossing van een probleem.

Intervisie is interessant voor professionals op ieder niveau. Iedereen kijkt met een ander perspectief en brengt andere ervaring mee, waardoor je altijd iets leert.

Inspiratie

Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?

Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.