Intervisie

Voor CX professionals

Je werkt dagelijks aan een betere klantbeleving, maar sommige vraagstukken blijven uitdagend. In dat geval kan intervisie zorgen voor nieuwe inzichten. Je bespreekt casussen uit jullie organisatie met andere professionals in klantbeleving. Dit alles onder begeleiding van een ervaren coach. Benieuwd of dit iets voor jouw organisatie is?

Dit levert het op

Buro Improof beeldmerk

Nieuwe perspectieven

Door met verschillende collega’s naar een vraagstuk te kijken, ontdek je nieuwe invalshoeken en oplossingen die je zelf niet had bedacht. Samen kom je sneller tot creatieve en doelgerichte oplossingen.

Buro Improof beeldmerk

Betere samenwerking

Reflecteren verbindt! Met intervisie doe je even een stapje terug en kijk je met nieuwe ogen naar je uitdagingen. Het laat teams beter communiceren en verbetert de onderlinge samenwerking.

Buro Improof beeldmerk

Klantgerichte vaardigheden

Tijdens de intervisiesessies werk je gericht aan praktische oplossingen voor klantvraagstukken. Je leert effectiever communiceren, problemen sneller oplossen en klanten nog beter begrijpen.

Dit kun je verwachten

Onze aanpak
1.

Vraagstukken uitkiezen

Jullie kiezen een case en nemen die met de coach door zodat het probleem helemaal helder is.

2.

Intervisiesessies houden

Tijdens meerdere sessies onder begeleiding van een coach bedenken jullie mogelijke oplossingen.

3.

Toepassen in de praktijk

Tussen en na de sessies is het tijd om écht aan de slag te gaan en het probleem samen aan te pakken.

Wat anderen over intervisie zeggen

VRIJ - Hubert Weitenberg

Hubert Weitenberg

Teamleider Risicobeheersing – VRIJ

“De klantbelevers van Buro Improof hebben ons prima geholpen in de voorbereiding op het voeren van klantgesprekken. Door het traject met ons uit te werken, maar ook door concreet te oefenen. Zelfs de collega’s die eerst enige reserves hadden hebben het als positief ervaren: “Ik heb het geleerde meteen die middag in de praktijk kunnen brengen!” Mooier dan dat kun je het niet krijgen.”

Bovemij Bjorn Tannhauser

Bjorn Thannhauser

Adoptie specialist – Bovemij

“Buro Improof heeft ons erg geholpen met het vormgeven van klantgericht denken binnen onze organisatie. Middels heldere en enthousiaste workshops hielpen ze ons op weg en leidde ze ons op tot interne Klantbelevers. Altijd betrokken en behulpzaam. Ik raad ze aan iedereen aan die zijn klant ècht centraal wil stellen.”

Eneco - Eva van Roekel

Eva van Roekel

CX marketeer – Eneco

“Als je CX binnen je organisatie beter wilt organiseren en naar een hoger niveau wilt tillen, dan moet je bij Buro Improof zijn. Zij bieden je CX expertise, inspiratie, coaching en opleiding. Maar draaien ook ‘gewoon’ mee met projecten. Stuk voor stuk hele fijne mensen om mee te werken!”

MN Kim Bouman

Kim Bouman

Manager Marketing & Communicatie – MN

“Goed georganiseerd, top begeleiding en je kunt alles wat je die dag leert, gelijk zelf in de praktijk brengen. Ik ging met heel veel energie en inspiratie naar huis.”

Groeien door een betere klantbeleving?

We helpen je graag verder. Neem contact op!

Altijd binnen 24 uur reactie! Een beller is sneller: 085 – 130 58 14

FAQ

Gemiddeld zijn er 3 sessies, verspreid over meerdere weken. Het voordeel hiervan is dat jullie tussen de sessies al praktisch met het probleem aan de slag kunnen.

We werken met een kleine groep van zo’n 4 tot 6 personen aan de oplossing van een probleem.

Intervisie is interessant voor professionals op ieder niveau. Iedereen kijkt met een ander perspectief en brengt andere ervaring mee, waardoor je altijd iets leert.

Inspiratie

Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?

Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.