Improof Canvas

Zet inzichten om in verbeteringen

Je haalt veel feedback op met je klanttevredenheidsonderzoek, maar tegelijk zie je dat er nog te weinig mee wordt gedaan. Jouw klanten en jouw bedrijf profiteren er dus nog niet van. Erg zonde! We hebben daarom het Improof Canvas ontwikkeld. Dit helpt jou een structuur neer te zetten waarin continu klantgericht verbeteren dé nieuwe manier van werken is. Leuk, leerzaam en nuttig!

Dit levert het op

Buro Improof beeldmerk

Doe meer met resultaten

Vertaal de inzichten uit je klanttevredenheidsonderzoek naar concrete verbeteringen.

Buro Improof beeldmerk

Doorbreek de silo’s

Sla de brug tussen alle betrokken afdelingen. Ontwerp de beste manier van samenwerken een hetzelfde doel.

Buro Improof beeldmerk

Commercieel resultaat

Zorg ervoor dat zowel je klanten als je bedrijf profiteren van klantgericht verbeteren.

Het Improof Canvas in 3 stappen

Onze aanpak
1.

Inzichten verzamelen

Nadat je de basis hebt gelegd met een gezamenlijk doel en voldoende draagvlak, begint het met het verzamelen van klantinzichten.

2.

Inzichten gebruiken

Inzicht hebben is leuk, maar niet waardevol als je er niks mee doet. Hier kijken we naar de manier van samenwerking, afstemming en prioritering, zodat er ook echt iets gebeurt!

3.

Verbeteren

En dan waar het uiteindelijk om gaat. Het verbeteren zelf. Maar daar stopt het niet. Er over communiceren, zowel intern als extern is essentieel. Net als het evalueren van je verbeteracties.

Wat anderen over het Improof Canvas zeggen

Linn Musters

Linn Musters

Operationeel directeur – Unigarant

“Ik waardeer de samenwerking met Buro Improof met een 10. Ik vind het bijzonder knap hoe jullie zo snel zulke waardevolle inzichten hebben kunnen genereren. Dankzij jullie kennis & ervaring én jullie persoonlijkheden stellen mensen zichzelf open. Jullie zijn constructief kritisch als het gaat om meedenken en faciliteren. Dit alles in een positieve sfeer met ruimte voor humor. Kortom: heel fijn samengewerkt!”

DELA Desiree Kluiters

Désirée Kluiters

Service Excellence Manager – Dela

“Door Buro!Improof worden complexe problemen simpel! Een heleboel inhoudelijk bagage wordt ingebracht bij de aanpak en oplossing, waardoor het een stevig fundament krijgt. Een zeer gestructureerde werkwijze met duidelijk planning, afstemmomenten en afgesproken taken met verantwoordelijkheden maakt dat het samenwerken met Buro!Improof alleen maar succesvol kan zijn.”

Jiffy Inge van Breugel

Inge van Breugel

Global Manager Shared Service Center – Jiffy

“In een relatief kort traject heeft Buro Improof 3 kritische thema’s weten te identificeren waar wij als team aan kunnen werken en een handreiking gedaan hoe we deze kunnen oplossen. Het was een prettige samenwerking, waarbij Buro Improof een objectieve feedback geeft en heel goed weet te schakelen binnen de verschillende lagen van de organisatie.”

Klantbeleving door de ogen van een directeur klantvriendelijkheid

Remko Amesz

COO – AMP groep

“AMP Groep ervaart de samenwerking met BuroImproof als erg prettig. In het bijzonder waarderen we de deskundigheid, betrouwbaarheid en de persoonlijke contacten enorm.”

Hoe helpt het Improof Canvas mij?

Het Improof Canvas helpt je om waardevolle inzichten om te zetten in concrete resultaten.

Je krijgt inzicht of:

Klantinzichten goed verzameld en verwerkt worden

Actief wordt samengewerkt aan concrete resultaten

Een helder doel, draagvlak en de juiste capaciteit aanwezig zijn

De gewenste verbeteringen goed worden uitgevoerd

Er voldoende aandacht is voor communicatie en evaluatie

Groeien door een betere klantbeleving?

We helpen je graag verder. Neem contact op!

Bellen is sneller: 085-130 58 14

Inspiratie

Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?

Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.