Improof Canvas

Zet inzichten om in verbeteringen

Je haalt veel feedback op met je klanttevredenheidsonderzoek, maar tegelijk zie je dat er nog te weinig mee wordt gedaan. Jouw klanten en jouw bedrijf profiteren er dus nog niet van. Erg zonde! We hebben daarom het Improof Canvas ontwikkeld. Dit helpt jou een structuur neer te zetten waarin continu klantgericht verbeteren dé nieuwe manier van werken is. Leuk, leerzaam en nuttig!

Dit levert het op

Buro Improof beeldmerk

Doe meer met resultaten

Vertaal de inzichten uit je klanttevredenheidsonderzoek naar concrete verbeteringen.

Buro Improof beeldmerk

Doorbreek de silo’s

Sla de brug tussen alle betrokken afdelingen. Ontwerp de beste manier van samenwerken een hetzelfde doel.

Buro Improof beeldmerk

Commercieel resultaat

Zorg ervoor dat zowel je klanten als je bedrijf profiteren van klantgericht verbeteren.

Het Improof Canvas in 3 stappen

Onze aanpak
1.

Inzichten verzamelen

Nadat je de basis hebt gelegd met een gezamenlijk doel en voldoende draagvlak, begint het met het verzamelen van klantinzichten.

2.

Inzichten gebruiken

Inzicht hebben is leuk, maar niet waardevol als je er niks mee doet. Hier kijken we naar de manier van samenwerking, afstemming en prioritering, zodat er ook echt iets gebeurt!

3.

Verbeteren

En dan waar het uiteindelijk om gaat. Het verbeteren zelf. Maar daar stopt het niet. Er over communiceren, zowel intern als extern is essentieel. Net als het evalueren van je verbeteracties.

Wat anderen over het Improof Canvas zeggen

Marieke Baran

Marieke Baran

Business Unit Manager Operations – MN

“Dankzij het Improof Canvas zijn wij als MN geholpen in de structuur en kunnen we stap voor stap aan de slag. Ook fijn om kennis van buiten te vertalen naar de omgeving waar we in zitten. Wij zijn erg enthousiast en hebben veel vertrouwen in deze aanpak!”

Linn Musters

Linn Musters

Board member – Unigarant

“Het Improof Canvas heeft ons inzicht gegeven in onze krachten en aandachtspunten, waarvoor Buro Improof ook meteen oplossingen had.Mijn analyse is dat jullie dit hebben kunnen doen door jullie kennis & ervaring én jullie persoonlijkheden waardoor mensen zichzelf openstellen. Ik en mijn collega’s zijn erg onder de indruk van het geleverde werk en geef de samenwerking een 10!”

Bovemij Alex van Dijken

Alex van Dijken

Marketingmanager – Bovemij

“Het vertrekpunt van de Klantbelevers is altijd een gedegen analyse waarna er mooie dingen ontstaan. Vooral het samen optrekken heb ik erg gewaardeerd waarbij Improof in staat is om altijd verrassende inzichten te leveren die jezelf en als organisatie weer op scherp zetten. En het helpt dat het hele plezierige mensen zijn die snel een klik hebben met jou als opdrachtgever en de collega’s.”

Jiffy Inge van Breugel

Inge van Breugel

Global Manager Shared Service Center – Jiffy

“In een relatief kort traject heeft Buro Improof 3 kritische thema’s weten te identificeren waar wij als team aan kunnen werken en een handreiking gedaan hoe we deze kunnen oplossen. Het was een prettige samenwerking, waarbij Buro Improof een objectieve feedback geeft en heel goed weet te schakelen binnen de verschillende lagen van de organisatie.”

Marlies de Groot - Portbase

Marlies de Groot

Experience Manager – Portbase

“Buro Improof verdiept zich in de organisatie en voorgelegde vraagstukken. En komen met pragmatische voorstellen, waardevolle suggesties en brengen ideeën op vanuit nieuwe invalshoeken. Buro Improof helpt je écht verder!”

Hoe helpt het Improof Canvas mij?

Het Improof Canvas helpt je om waardevolle inzichten om te zetten in concrete resultaten.

Je krijgt inzicht of:

Klantinzichten goed verzameld en verwerkt worden

Actief wordt samengewerkt aan concrete resultaten

Een helder doel, draagvlak en de juiste capaciteit aanwezig zijn

De gewenste verbeteringen goed worden uitgevoerd

Er voldoende aandacht is voor communicatie en evaluatie

Groeien door een betere klantbeleving?

We helpen je graag verder. Neem contact op!

Bellen is sneller: 085-130 58 14

Inspiratie

Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?

Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.