Design sprint
Je klanten bepalen uiteindelijk of een product of dienst aanslaat
Daarom is het essentieel ze vroeg in het proces te betrekken door klantinzichten te vertalen naar oplossingen en deze te valideren. We testen prototypes en ideeën volgens de design sprint-methode, zodat je alleen energie steekt in oplossingen die het verschil maken.

Dit levert het op
De design sprint-methode in 3 stappen
Wat anderen over een Design sprint zeggen
Groeien door een betere klantbeleving?
We helpen je graag verder. Neem contact op!
Bellen is sneller: 085-130 58 14
FAQ
We gebruiken methoden zoals interviews, focusgroepen, enquêtes en gebruikerstests. Welke methode het beste werkt, hangt af van je concept en doelgroep.
Dat hangt af van je idee en de onderzoeksmethoden. Gemiddeld duurt het tussen de 2 en 4 weken om een prototype te ontwikkelen, te testen en de feedback te verwerken.
Nee, valideren is ook waardevol voor het verbeteren van bestaande producten, diensten of klantervaringen.
We analyseren de feedback en bekijken wat beter kan en waar kansen liggen. Daarna verbeteren we het concept en testen het wanneer nodig nog een keer om zeker te weten dat het goed aansluit.
We zorgen voor een brede en relevante selectie van klanten die jouw doelgroep goed vertegenwoordigen. Zo werken we alleen met betrouwbare resultaten.
Inspiratie
Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?
Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.