Verbeter het contact met je klanten

Kom er achter waar je echt waardevol klantcontact hebt

Of het nu een belletje is, een mail met een klacht of een vraag via de chat: elke interactie met een klant is goud waard. Het is namelijk een kans om te laten zien hoe jij met klanten omgaat. Zo bouw je elke dag weer aan een positieve merkbeleving.

Dit levert het op

Buro Improof beeldmerk

Terugkerende klanten

Voelt je klant zich gehoord en geholpen na een contactmoment? Mooi, dan heb je gewerkt aan jullie vertrouwensband. Grote kans dat je klant vaker bij je organisatie of merk terugkomt en enthousiast over je is.

Buro Improof beeldmerk

Minder klachten

Als je problemen effectief oplost, verminderen klachten. Dat zorgt niet alleen voor een betere klantervaring, maar ook voor minder druk op je medewerkers. Een echte win-win dus!

Buro Improof beeldmerk

Positieve merkbeleving

Klantinteracties bepalen mede hoe klanten een organisatie zien. Sta je voor kwaliteit en vertrouwen of roep je irritatie op? Met goed klantcontact versterk je je reputatie en resultaten.

Klantcontact verbeteren in 3 stappen

Onze aanpak
1.

Inzicht krijgen

We analyseren je huidige klantcontactprocessen en onderzoeken de klantbehoeftes.

2.

Verbeteren

Op basis daarvan verbeteren we samen met jullie de verschillende kanalen en processen.

3.

Resultaten monitoren

Nieuwe feedback vormt de basis van verdere aanscherpingen. Zo werk je continu aan optimaal klantcontact.

Wat anderen over het verbeteren van klantcontact zeggen

Floortje van den Berg Eneco

Floortje van den Berg

Lead Propositie & Customer Experience – Eneco

“Buro Improof heeft ons geholpen met een nieuwe klantcontactstrategie, nieuwe (digitale) dienstverlening, call avoidance en het optimaliseren van onze KTV-metingen. Dit heeft o.a. geresulteerd in heldere klantinzichten en verbeterpotentieel voor onze klantjourneys vanuit KTV en het voorkomen van waste-contacten voor zowel de klant en Eneco, inclusief een gerichte verbeteraanpak. Dat bleek een gouden zet! Dankzij de kennis, het enthousiasme en de resultaatgerichtheid van Buro Improof.”

Ede - Harry Jacobs

Harry Jacobs

Teamleider – Gemeente Ede

“Het traject heeft ons heel veel inzicht gegeven in de klantbeleving. Vooral het continu toetsen van de klantinzichten is een mooie methodiek om de échte beleving naar boven te krijgen. Hierdoor help je medewerkers om buiten de gemeentelijke kaders en wetgeving te denken. De samenwerking was op basis van wederzijds vertrouwen en dat werkt zeer prettig.”

VRIJ - Hubert Weitenberg

Hubert Weitenberg

Teamleider Risicobeheersing – VRIJ

“De klantbelevers van Buro Improof hebben ons prima geholpen in de voorbereiding op het voeren van klantgesprekken. Door het traject met ons uit te werken, maar ook door concreet te oefenen. Zelfs de collega’s die eerst enige reserves hadden hebben het als positief ervaren: “Ik heb het geleerde meteen die middag in de praktijk kunnen brengen!” Mooier dan dat kun je het niet krijgen.”

Arnoud Stok

Arnoud Stok

Teamlead Productmanagement & Marketing – Delta

“Buro Improof heeft ons erg geholpen in de eerste stappen naar een nog klantgerichtere organisatie. Zowel door de ervaring, het enthousiasme en expertise die zij meebrachten hebben we mooie stappen kunnen zetten!”

NN Gabriel Lommers

Gabriël Lommers

Domain Lead Customer Experience & Conversion – NN

“We hebben informatie uit de buyer journey gebruikt voor de verbetering van de productpagina van ons beleggingsproduct zodat we aansluiten bij de informatiebehoefte van onze potentiële klanten.”

Groeien door een betere klantbeleving?

We helpen je graag verder. Neem contact op!

Altijd binnen 24 uur reactie! Een beller is sneller: 085-130 58 14

FAQ

We kijken naar alle kanalen waarmee klanten contact opnemen, zoals telefoon, e-mail en chat. We brengen in kaart wat goed werkt en waar verbeterkansen liggen.

Ja, we kunnen ons volledig richten op het verbeteren van één kanaal of een combinatie van kanalen, afhankelijk van wat nodig is.

Dit doe je door klanttevredenheid continu te meten na specifieke contactmomenten. We helpen je graag bij het inrichten van de juiste metingen.

Zeker! Of je klantenservice nu bestaat uit één persoon of een complete afdeling: ieder klantcontact maakt het verschil. Wij helpen je effectief te verbeteren.

Inspiratie

Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?

Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.