Klantreistraject
Maak de klantbeleving tastbaar en stuur op de juiste momenten
Klantbeleving bestaat uit ongelooflijk veel verschillende onderdelen. Een klantreistraject maakt de hele klantreis inzichtelijk: van de oriëntatiefase tot het gebruik van je product of dienst. Samen met onze Klantbelevers ontdek je met welke verbeteringen je impact maakt.

Dit levert het op
Klantreistraject in 3 stappen
Wat anderen over het klantreistraject zeggen
Groeien door een betere klantbeleving?
We helpen je graag verder. Neem contact op!
Altijd binnen 24 uur reactie! Een beller is sneller: 085-130 58 14
FAQ
Het traject duurt gemiddeld 6 tot 9 weken. De duur hangt af van de complexheid van je organisatie en de verbeteringen die nodig zijn.
Alle specialisten die tijdens de klantreis een rol spelen, komen aan bod tijdens het proces. Van de klantenservicemedewerker tot de productmanager.
Na het traject heb je niet alleen een volledig beeld van de hele klantreis, maar ook een concreet implementatieplan om de verbeteringen door te voeren.
We maken elk traject op maat. De kosten hangen dan ook af van je organisatie en je behoeften. Benieuwd naar de kosten van jouw project? Neem contact op en ontvang een vrijblijvende offerte.
Inspiratie
Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?
Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.