Klantstrategie ontwikkelen
Een helder plan met concrete acties en meetbare impact
Zonder een duidelijke strategie blijft klantbeleving een verzameling losse verbeteringen. Een heldere strategie helpt je een richting te kiezen die bij je organisatie past. Zo vertel je overal één verhaal en blijf je klanten binden.

Dit levert het op
Strategie ontwikkelen in 3 stappen
Wat anderen over een klantstrategie zeggen
Groeien door een betere klantbeleving?
We helpen je graag verder. Neem contact op!
Altijd reactie binnen 24 uur! Een beller is sneller: 085-130 58 14
FAQ
Met een goede strategie geef je richting aan je klantbeleving. De strategie rolt voort uit je bedrijfsstrategie en houdt rekening met de behoeftes van jouw klanten. Dankzij je strategie voer je gerichte acties uit, waardoor je efficiënter te werk gaat en klanttevredenheid tegelijkertijd omhoog schiet.
Dat verschilt per organisatie en het traject dat je kiest. Onze Klantbelevers kunnen ook daarna betrokken blijven en samen met jou je klantbeleving continu aanscherpen.
In dat geval kijken onze Klantbelevers met een frisse blik naar je bestaande plannen. Sluiten die goed aan bij je klanten en organisatie? Samen scherpen we hem nog verder aan.
Het traject vereist samenwerking tussen verschillende afdelingen binnen jouw organisatie, zoals marketing, sales, klantenservice en productontwikkeling. Ook kunnen we stakeholders en klanten betrekken om waardevolle inzichten te verzamelen.
Dat doen we onder andere met klanttevredenheidsonderzoeken, tevredenheidsscores van klanten, medewerkersonderzoek en analyses van klantgedrag. Cijfers én achterliggende motivaties en gedachten laten precies zien wat het effect is.
Inspiratie
Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?
Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.