CX-maturity scan

Inzicht in de CX-volwassenheid van jouw organisatie

Even stilstaan is nodig om verder te groeien. Een CX-maturity scan laat zien waar je nu staat. Wat doe je goed en wat kan echt beter? De basis van de volgende stappen richting een optimale klantbeleving.

Dit levert het op

Buro Improof beeldmerk

Gedetailleerd inzicht

We zoomen in op de 6 CXPA pijlers die bijdragen aan de klantbeleving. Van een klantgerichte cultuur tot inzicht op basis van onderzoek.

Buro Improof beeldmerk

Overzicht van sterktes en zwaktes

Na onze CX-maturity scan weet je precies wat jullie CX-maturity niveau per pijler is, wat er goed gaat en wat er beter kan.

Buro Improof beeldmerk

Concrete verbeterpunten

Na de scan krijg je praktische aanbevelingen waar je samen met onze Klantbelevers mee aan de slag gaat.

CX-maturity scan in 3 stappen

Onze aanpak
1.

Scan uitvoeren

We analyseren de klantbeleving aan de hand van de 5 CXPA pijlers. Dit zijn:

– Klantinzichten en begrip
– Customer experience strategie
– Metingen, KPI’s en ROI
– Cultuur en verantwoordelijkheid
– Design, implementatie en innovatie

2.

Uitgebreide rapportage

Je ontvangt een rapportage met het CX-maturity niveau onderbouwd met heldere inzichten.

3.

Concrete conclusies

We nemen het rapport met je door en bespreken alle conclusies en aanbevelingen.

Wat anderen over een CX-maturity scan zeggen

Eneco Irene van Hoorn

Irene van Hoorn

Chapter lead CX – Eneco

“Buro Improof helpt ons al enige tijd met de ontwikkeling van ons CX chapter. Door de fijne samenwerking leveren ze echt maatwerk: coaching en masterclasses die aansluiten op onze behoeften als organisatie. En altijd een mooie mix van theorie en praktijk!”

Marlies de Groot - Portbase

Marlies de Groot

Experience Manager – Portbase

“Buro Improof heeft, in een relatief kort tijdsbestek, een zeer gedegen assessment voor onze organisatie uitgevoerd. Hun scherpe analyses hebben ons veel inzicht gegeven en geleid tot waardevolle gesprekken. Daarnaast hebben zij aanbevelingen gedaan, op zo’n manier dat we weten wat we te doen hebben en hoe we dit zouden kunnen aanvliegen. Dit alles begeleid door een prettige, professionele samenwerking. Van Buro Improof kun je op aan!”

Unigarant Emmy Stevens

Emmy Stevens

Manager Klantcontact – Unigarant

“Ik vond de overleggen die we gehad hebben positief, energiek en gericht op samen het beste eruit halen. Jullie vragen goed door, zoeken de nuance en gaan vanuit daar naar de verbeterpunten toe. Heel knap.”

Bovemij Bjorn Tannhauser

Bjorn Thannhauser

Adoptie specialist – Bovemij

“Buro Improof heeft ons erg geholpen met het vormgeven van klantgericht denken binnen onze organisatie. Middels heldere en enthousiaste workshops hielpen ze ons op weg en leidde ze ons op tot interne Klantbelevers. Altijd betrokken en behulpzaam. Ik raad ze aan iedereen aan die zijn klant ècht centraal wil stellen.”

CRT Mireille Coebergh

Mireille Coebergh

Sr. Communicatie Specialist – Centraal Register Techniek

“BuroImproof heeft onze organisatie ontzettend goed op weg geholpen om de cultuurwaarden te bepalen en te starten met de implementatie hiervan, maar ook om het merkverhaal scherp te krijgen. Daarbij waren ze een echte aanvulling op wat we zelf wilden en konden doen en een ondersteuning bij het zetten van nieuwe stappen. De strippenkaart werkte daarbij perfect.”

Groeien door een betere klantbeleving?

We helpen je graag verder. Neem contact op!

Een beller is sneller: 085-130 58 14

FAQ

Wat wil je weten?

Het geeft je inzicht in hoe jullie scoren op de 6 CXPA pijlers van klantbeleving. Met inzicht in je sterke en zwakke punten heb je alle kennis in handen om klantbeleving te optimaliseren. Zo kun je gerichter aan de slag en sneller vooruitgang boeken.

De verbeterpunten liggen snel op tafel. We kunnen al in 1 maand een volledige scan van de huidige klantbeleving uitvoeren.

We nemen een uitgebreid rapport met je door waarin je precies ziet hoe de huidige klantbeleving scoort binnen de verschillende pijlers. Hierin staan sterktes, zwaktes en praktische verbeterpunten waarmee je aan de slag kunt.

Zeker. Je kunt de scan bijvoorbeeld ieder jaar herhalen om te bekijken waar je op dat moment staat. Dit helpt om het effect van de optimalisaties te checken en laat vaak weer nieuwe kansen zien.