Klantarena
Klanten en collega’s met elkaar in gesprek
Een dagdeel in gesprek met je klanten levert je een berg waardevolle inzichten op. Tijdens de klantarena gaan mensen uit verschillende onderdelen van je organisatie in gesprek met je klanten. Een dag die veel teweeg brengt!

Dit levert het op
Klantarena in 3 stappen
Wat anderen over de klantarena zeggen
Zo kan de klantarena eruitzien
In verschillende rondes komen klanten aan het woord en kunnen medewerkers vragen stellen. Een Klantbelever begeleidt de hele sessie. De invulling bepalen we samen, het kan er zo uitzien.
Ronde 1: klantervaringen ophalen
Je klanten vertellen over hun ervaringen en delen wat hun gevoel hierbij was. Medewerkers luisteren actief en stellen nog geen vragen.
Ronde 2: verdiepen
De medewerkers stellen vragen aan de klanten om zo een nog beter beeld te krijgen van de ervaringen en behoeften.
Ronde 3: Cocreëren
Klanten en medewerkers werken samen in groepjes aan mogelijke verbeteringen. Aan het einde van deze ronde deelt iedere groep de belangrijkste inzichten.
Groeien door een betere klantbeleving?
We helpen je graag verder. Neem contact op!
Bellen is sneller: 085-130 58 14
FAQ
Een ontmoeting tussen klanten en collega’s klinkt tijdrovend, maar bij ons is de doorlooptijd slechts 6 weken. Daarna krijg je een verslag met de besproken punten waarmee je verder kunt.
Dat hangt af van het aantal rondes dat we doorlopen. Houd in ieder geval rekening met 3-5 uur, inclusief een hapje en een drankje na afloop van de klantarena.
Er is ruimte voor 6 tot 8 klanten en 12 tot 20 medewerkers.
Naast veel klantinzichten is een klantarena een mooi middel om medewerkers met klanten in contact te brengen. Hier ontstaan vaak mooie gesprekken en veel begrip over en weer.
Inspiratie
Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?
Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews