Unigarant

    Jullie hebben veel inhoudelijke kennis en brengen door jullie ervaringen bij andere organisaties waardevolle input mee voor de discussie.

    Emmy Stevens

    Manager Klantcontact Unigarant

    Bovemij

    Het vertrekpunt van de Klantbelevers is altijd een gedegen analyse waarna er mooie dingen ontstaan. Vooral het samen optrekken heb ik erg gewaardeerd waarbij Improof in staat is om altijd verrassende inzichten te leveren die jezelf en als organisatie weer op scherp zetten. En het helpt dat het hele plezierige mensen zijn die snel een klik hebben met jou als opdrachtgever en de collega's.

    Alex van Dijken

    Marketingmanager

    Bungalowpark Hoenderloo

    Dankzij het klantreistraject van Buro Improof hebben we binnen 6 weken de gastbeleving 15% verbeterd en zo onze omzet verhoogd!

    Danny Paerl

    Eigenaar van Bungalowpark Hoenderloo

    "Dankzij het klantreistraject van Buro Improof hebben we binnen 6 weken de gastbeleving 15% verbeterd en zo onze omzet verhoogd!”

    Danny Paerl

    Eigenaar van Bungalowpark Hoenderloo

    Jullie komen professioneel over: dit blijkt uit de grondige voorbereiding, de invulling van en begeleiding tijdens de workshop, jullie hebben aansprekende voorbeelden meegenomen en na afloop gezorgd voor een duidelijk en praktisch document waarmee wij een goede uitgangspositie hebben om onze organisatie écht mee te gaan nemen in deze beweging.

    Marlies de Groot

    Customer Experience Expert

    Dankzij het klantreistraject van Buro Improof hebben we binnen 6 weken de gastbeleving 15% verbeterd en zo onze omzet verhoogd!

    Danny Paerl

    Eigenaar van Bungalowpark Hoenderloo

    Portbase

    "Jullie komen professioneel over: dit blijkt uit de grondige voorbereiding, de invulling van en begeleiding tijdens de workshop, jullie hebben aansprekende voorbeelden meegenomen en na afloop gezorgd voor een duidelijk en praktisch document waarmee wij een goede uitgangspositie hebben om onze organisatie écht mee te gaan nemen in deze beweging.”

    Marlies de Groot

    Customer Experience Expert

    Bovemij

    "Het vertrekpunt van de Klantbelevers is altijd een gedegen analyse waarna er mooie dingen ontstaan. Vooral het samen optrekken heb ik erg gewaardeerd waarbij Improof in staat is om altijd verrassende inzichten te leveren die jezelf en als organisatie weer op scherp zetten. En het helpt dat het hele plezierige mensen zijn die snel een klik hebben met jou als opdrachtgever en de collega's.”

    Alex van Dijken

    Marketingmanager

    Gemeente Ede

    "Het traject heeft ons heel veel inzicht gegeven in de klantbeleving. Vooral het continu toetsen van de klantinzichten is een mooie methodiek om de échte beleving naar boven te krijgen. Hierdoor help je medewerkers om buiten de gemeentelijke kaders en wetgeving te denken. De samenwerking was op basis van wederzijds vertrouwen en dat werkt zeer prettig.”

    Harry Jacobs

    Teamleider

    Bungalowpark Hoenderloo

    "Dankzij het klantreistraject van Buro Improof hebben we binnen 6 weken de gastbeleving 15% verbeterd en zo onze omzet verhoogd!”

    Danny Paerl

    Eigenaar van Bungalowpark Hoenderloo

    Barbas Bellfires

    "Buro Improof helpt ons bij het continu meten van de klantbeleving en doet vanuit de cijfers actief voorstellen ter verbetering van de klantreis. Voor ons van groot belang in ons streven naar een 9+ organisatie.”

    Cindy van de Dungen

    Barbas Bellfires

    Flevoziekenhuis

    "De Klantbelevers hebben veel meegedacht en waren nauw betrokken bij het onderzoek. Ze hebben goed geluisterd naar onze wensen, de onderzoeksvragen waren echt gericht op wat wij terug wilden zien. Uitstekend gedaan!”

    Annemei Pattje van het Flevoziekenhuis

    Consultant klantcontact

    Bungalowpark Hoenderloo

    "Dankzij het klantreistraject van Buro Improof hebben we binnen 6 weken de gastbeleving 15% verbeterd en zo onze omzet verhoogd!”

    Danny Paerl

    Eigenaar van Bungalowpark Hoenderloo