Improof Magazine
Welkom bij Improof, het online magazine over optimale klantbeleving. De Klantbelevers verkennen wat er beter kan, hoe je dit bereikt én bewijzen dat het voor je werkt.
7 redenen waarom bedrijven klanttevredenheidsonderzoek doen
Lees meer
4 maart 2021/door Evert VolsHet wiel van emoties
Lees meer
22 februari 2021/door Rinus VerhartKlanttevredenheidsonderzoek in de zorg: naar een patiëntgerichte organisatie
Lees meer
16 december 2020/door Jeltje WyniaDe drie LinkedIn toppers van 2020
Lees meer
16 december 2020/door Evert VolsManieren om klanttevredenheid te meten: 5 principes
Lees meer
7 december 2020/door Gertjan JonkerKlanttevredenheidsonderzoek voor B2B vraagt om een andere benadering
Lees meer
1 december 2020/door Evert VolsDe rol van ons onderbewuste
Lees meer
19 november 2020/door Evert VolsDe voorwaarden voor goed klanttevredenheidsonderzoek
Lees meer
17 november 2020/door Jeltje WyniaEen stappenplan voor goed klanttevredenheidsonderzoek
Lees meer
7 november 2020/door Rinus VerhartStop met luisteren naar je klant!
Lees meer
28 oktober 2020/door Evert VolsDe kracht van jobs to be done
Lees meer
26 oktober 2020/door Robbert VeltmanWe willen allemaal klantgericht werken: maar waar begin je?
Lees meer
22 oktober 2020/door Robbert VeltmanEen voorbeeld van klanttevredenheidsonderzoek: wat meten andere organisaties?
Lees meer
20 oktober 2020/door Milan HeiligersDe 6 onderdelen van een klantgerichte strategie
Lees meer
15 oktober 2020/door Milan HeiligersLaat je klantinzichten meegroeien met je bedrijf
Lees meer
13 oktober 2020/door Frank de WitVerras de klant voordat hij jou verrast
Lees meer
8 oktober 2020/door Mark GildemeijerEn toen werd het stil…
Lees meer
1 oktober 2020/door Miranda FiliusIn 7 stappen je conversie verhogen
Lees meer
29 september 2020/door Mirella BhagwandinMuziek daar zit klantbeleving in!
Lees meer
24 september 2020/door Rinus VerhartDe kunst van het luisteren
Lees meer
22 september 2020/door Jeltje WyniaDe beste service is geen service
Lees meer
23 juli 2020/door Evert VolsWaarom meten we de NPS en hoe gebruik je het om te verbeteren?
Lees meer
22 juli 2020/door Milan HeiligersGoede vragenlijst voor een klanttevredenheidsonderzoek: 3 belangrijke voorwaarden
Lees meer
15 juli 2020/door Evert VolsTop 10 Customer Experience boeken
Lees meer
1 juli 2020/door Robbert VeltmanWaarom geen gemeente zonder goede dienstverlening kan
Lees meer
22 juni 2020/door Robbert VeltmanKlantbeleving in onzekere tijden
Lees meer
22 juni 2020/door Gertjan JonkerCustomer Journey mapping uitgelegd in 6 stappen
Lees meer
15 juni 2020/door Evert VolsZes symptomen dat je klantfeedback model niet goed werkt – en hoe je dit op kunt lossen
Lees meer
23 mei 2020/door Milan HeiligersKlantbehoeften in een veranderende wereld
Lees meer
20 mei 2020/door Evert Vols5 tips om klantgerichtheid te verbeteren
Lees meer
2 mei 2020/door Evert VolsCustomer Experience Management – Een model met drie niveaus van klanttevredenheid
Lees meer
23 april 2020/door Milan HeiligersMeer resultaat uit klanttevredenheidsonderzoek
Lees meer
16 april 2020/door Robbert VeltmanOptimale klanttevredenheid begint met een supersterk klanttevredenheidsonderzoek
Lees meer
6 april 2020/door Milan HeiligersHet Kano model in customer experience
Lees meer
1 april 2020/door Milan HeiligersKlantbeleving door de ogen van een directeur klantvriendelijkheid
Lees meer
6 maart 2020/door Evert VolsDonald heeft haast, Mickey een snipperdag
Lees meer
15 januari 2020/door Evert VolsDe drie LinkedIn toppers van 2019
Lees meer
15 januari 2020/door Evert VolsIedereen een marketeer!
Lees meer
6 november 2019/door Evert VolsDe 5 redenen waarom Apple Pay een succes wordt
Lees meer
27 september 2019/door Milan HeiligersWaarom elke MKB-er aan de slag moet met klantbeleving
Lees meer
18 juli 2019/door Evert VolsFietsspeciaalzaak Roelofs maakt van klanten ambassadeurs
Lees meer
4 juli 2019/door Milan HeiligersJe gezicht verraadt waar je trek in hebt!
Lees meer
8 juni 2019/door Evert VolsAandacht voor aanbevelingsgedrag
Lees meer
5 mei 2019/door Robbert VeltmanHotel van het jaar
Lees meer
9 april 2019/door Robbert VeltmanWek de (bijna) dode allround marketeer weer tot leven!
Lees meer
10 maart 2019/door Evert VolsStop met het meten van de klanttevredenheid
Lees meer
1 maart 2019/door Milan HeiligersVerlaag niet je prijs, verhoog de waarde voor je klanten!
Lees meer
1 februari 2019/door Evert VolsSnap de klantreis, maar kijk ook eens naar binnen!
Lees meer
1 februari 2019/door Evert VolsPerfect geroosterd broodje een utopie?
Lees meer
1 februari 2019/door Evert VolsWe gaan op reis! Maar, waarheen?
Lees meer
1 februari 2019/door Robbert VeltmanKlantcontact als afvoerputje
Lees meer
20 januari 2019/door Evert Vols