Buro Improof:
25+ jaar ervaring in customer experience
1.000+ vragen in de bibliotheek
100.000+ vragenlijsten verzonden per jaar
Waarom een vragenlijst op maat jou gaat helpen
- De vragenlijst is binnen 48 uur beschikbaar
- De vragenlijst is bruikbaar binnen elke vragenlijstsoftware
- Met onze jarenlange ervaring helpen we de klantbeleving op de juiste manier te meten
Wil jij aan de slag met het ophalen van klantfeedback, maar vind je het lastig om de juiste vragenlijst te maken?
Logisch, want een generieke vragenlijst leidt tot generieke resultaten. En jij bent juist op zoek naar die inzichten waar jij direct mee aan de slag kunt. Met onze jarenlange ervaring kunnen we jou nu helpen om hier direct een goede start mee te maken. Met de Improof vragenlijst op maat weet je zeker dat je bruikbare inzichten boven tafel haalt.
“Buro Improof helpt ons bij het continu meten van onze klantervaringen en doet vanuit de cijfers actief voorstellen ter verbetering van de klantreis. Voor ons van groot belang in ons streven naar een 9+ organisate.”
Relatie, klantreis en contactmoment
Customer Experience is het resultaat (de optelsom) van alle interacties tussen een onderneming en haar klanten. Het is een mix van de fysieke prestaties, de zintuigen die worden geprikkeld en emoties die worden opgeroepen.
De drie niveaus
- Relationeel niveau
- Klantreis niveau
- Contact niveau
Ok, tof! Maar hoe werkt het maken van een vragenlijst op maat?
Met de Improof vragenlijst op maat heb je snel een goede vragenlijst specifiek voor jouw situatie, jouw bedrijf en jouw klanten. Je doorloopt hiervoor de volgende stappen:
- Je beantwoordt een aantal vragen zodat wij een perfect op maat gemaakte vragenlijst kunnen maken, passend bij het niveau wat jij wilt meten
- Binnen 48 uur ontvang je jouw vragenlijst op maat
- We bellen om te vragen of de vragenlijst goed is. Anders passen we de laatste puntjes aan.
- Je kunt direct starten met meten!
“De Klantbelevers hebben veel meegedacht en waren nauw betrokken bij het onderzoek. Ze hebben goed geluisterd naar onze wensen, de onderzoeksvragen waren echt gericht op wat wij terug wilden zien. Uitstekend gedaan!”
Annemei Pattje
Product consultant bij
Niet tevreden? Dan betaal je gewoon niet!
Wij staan voor kwaliteit en we leveren graag waarde. Mocht je dit zo niet ervaren, dan gaan we daar ook geen geld voor vragen. Dus; ben je niet tevreden? Haal dan gerust onze factuur door de versnipperaar. Laat ons in dat geval nog wel weten waarom je niet tevreden bent, want daar leren wij weer van!
Een 8,9!
Het gemiddelde cijfer wat wij kregen van onze opdrachtgevers. Iets waar wij natuurlijk ontzettend trots op zijn!