Maak je eigen klantreis

Hoe fijn is het als…

  • Je inzicht krijgt in de huidige klantreis
  • Niet alleen inside out (1.0), maar ook outside in, (2.0)
  • Je dankzij het inzicht de juiste prioritering kunt doen
  • Je daarmee echt klantgericht gaat verbeteren
  • En zo de klanttevredenheid positief gaat beïnvloeden
klanttevredenheidsonderzoek

Hoe kan dit Buro Improof klantreis template mij helpen?

Dit klantreistemplate helpt je om gestructureerd klantreizen in kaart te brengen. Zo begrijp je precies welke stappen de klant zet voor, tijdens en na het gebruik van jouw diensten of producten. En het belangrijkste is dat je ook inzicht krijgt welke emoties en ervaringen de klant heeft tijdens deze stappen met jouw organisatie.

Meer informatie over het in kaart brengen van klantreizen lees je in dit artikel.

“De methodiek van de klantreis vanuit buro Improof, is echt helpend bij het verkrijgen van inzicht en verbeteren van de klantbeleving!”

Sharon Derksen

Sharon Derksen

Beleidsadviseur & Projectleider dienstverlening bij

gemeente Ede

Download het Buro Improof klantreistemplate

Ga zelf direct aan de slag met dit template!

Breng je klantreis in kaart met behulp van dit template. Met dit hulpmiddel kun je jouw klantreis 1.0 én 2.0 in kaart brengen en direct het effect van verbeteringen inschatten.

    Je gegevens zijn 100% veilig bij ons

    klanttevredenheidsonderzoek

    Wij maken graag tijd!

    Ben je benieuwd hoe je dit template het best gebruikt? Wil je daar eens vrijblijvend van gedachten over wisselen? Plan dan nu een kwartiertje in onze agenda. We maken er graag tijd voor!