Vacature medior Klantbelever
Bij Buro Improof kiezen we om met de beste Klantbelevers te werken. Want als wij onze klanten zo goed mogelijk willen helpen, hebben we de beste experts nodig. Dat we daar in slagen, blijkt wel uit de 9,0 die wij gemiddeld op 180 opdrachten scoren.
Klantbelever is niet iets dat je wordt, dat ben je. Alles in je werk draait bij jou om het bieden van de best mogelijke klantbeleving. Je hebt hier al 4 – 5 jaar ervaring in opgedaan bij een of meerdere organisaties. Je hebt je kennis over het vak vergroot en ervaring opgedaan over wat wel en niet goed werkt in CX. De vaardigheden die jou tot een Klantbelever (andere bureau’s noemen dit ook wel consultants :-)) maken, zijn waarschijnlijk nieuw voor jou. Geen probleem, daar helpen we je bij.
Bij Buro Improof hebben we bewust géén kantoor. Wij werken door het hele land, van huis uit en het liefst bij onze klanten. Daarom moet je zelfstandig kunnen werken en de verantwoordelijkheid voor projecten op je durven nemen.
Dat doen we vanuit onze 3 merkwaarden:
- Samen
- Pragmatisch
- Deskundig
Wat ga je als medior Klantbelever doen?
Een Klantbelever meet
Wij halen de klant bij onze opdrachtgevers naar binnen. Bij elk project dat we doen. Daarom beschikken wij over verschillen methodes van klantonderzoek. Dat kan kwalitatief zijn met bijvoorbeeld interviews of klantarena’s. Maar ook kwantitatief via enquêtes. Door vooraf goed te bepalen wat en hoe we meten, zorgen we dat we de juiste klantfeedback ophalen. We snappen dat een goed meetmodel cruciaal is en weten hoe je dat inricht. We vertalen de informatie in nuttige inzichten voor onze klanten, zodat ze kunnen werken aan goede klantbeleving.
Als medior Klantbelever ondersteun je klanten bij de klanttevredenheidsmetingen en adviseer je op basis van de klantfeedback. Met regelmaat voer je kwantitatief en/of kwalitatief klantonderzoek uit. Bijvoorbeeld tijdens klantreistrajecten, of behoefteonderzoeken. Je rapporteert over de opgedane inzichten.
Een Klantbelever verbetert
We helpen allerlei organisaties (grote/kleine bedrijven, scholen, ziekenhuizen, gemeentes) bij het verbeteren van de bestaande dienstverlening.
- Met de Improof Scan maken we de huidige customer experience inzichtelijk.
- Klantreistrajecten gebruiken we om klantreizen inzichtelijk te maken en pragmatisch te verbeteren.
- Met het Improof Canvas helpen we een structuur neer te zetten waarbij continu verbeteren van dienstverlening de standaard wordt.
Als medior Klantbelever faciliteer je samen met een senior Klantbelever klantreistrajecten, Improof Scans en help je onze klanten de inzichten te vertalen naar verbeteringen.
Een Klantbelever ontwerpt
Succesvol een nieuw product of dienst introduceren is niet eenvoudig. Al vroeg in het proces de klant betrekken is essentieel. We ontwerpen nieuwe dienstverlening met precisie, aandacht en de nodige creativiteit. We doen dit altijd aan de hand van de merkwaarden en klantbehoeften. Ook de klantbeloften kunnen hier een voorname rol in spelen.
We beginnen met een leeg vel, maar dankzij diverse bewezen methodieken komen we snel tot een goed concept. We passen servicedesign principes toe om de klant te betrekken bij het ontwerp van het product of de dienst.
Als medior Klantbelever ga je samen met een senior Klantbelever aan de slag met design sprints. Je helpt in de voorbereiding, uitvoering en uitwerking.
Wat je meebrengt:
Als medior Klantbelever heb je bij voorkeur een HBO/Universitaire opleiding gevolgd die een goede basis heeft gelegd voor het werken binnen het customer experience veld. Je hebt al 4 – 5 jaar ervaring in een CX rol. Die kun je goed vervullen omdat je voldoende CX-theorie kent en toegepast hebt.
Je bent analytisch sterk en weet hoe je inzichten uit (klant)data omzet in goede verbeteradviezen. In de gesprekken die je voert ben je in staat om goed naar een klant te luisteren en de echte behoeften helder te krijgen.
Je bent enthousiast om snel de specifieke vaardigheden van een Klantbelever (A.K.A. consultant) te leren.
Voor je werkervaring denken wij aan rollen als:
- Customer Experience adviseur
- (Junior) CX Consultant
- Marktonderzoeker
Het is je passie om elke klant/patiënt/student/inwoner/ouder een optimale klantbeleving te bieden. Daar doe je altijd, met veel plezier, een stapje extra voor.
Wat wij je bieden:
- Werken in & met een enthousiast, ambitieus en professioneel team.
- ‘A seat at the table’. Dit houdt dat we als 1 team werken en ieder vanuit eigen expertise en enthousiasme meedenkt, bouwt en beslist om Buro Improof iedere dag een stapje beter te maken.
- Een contract voor 32 – 40 uur per week.
- Een salaris van €3800,- tot €5200,-. Afhankelijk van je opleiding en werkervaring.
- Een bijdrage voor je pensioenopbouw van €200,- tot €300,- per maand.
- Een onbeperkt aantal vakantiedagen, met 8% vakantiegeld.
- Onze expertise & reputatie is wat ons onderscheidt. Daarom hebben we veel aandacht voor opleiding. Je krijgt als medior Klantbelever de eerste 2 jaar een opleidingsbudget van €4000,- per jaar.
- Een thuiswerkvergoeding van €2,- per dag.
- Een 1e klas NS businesskaart om naar onze klanten te reizen, of een kilometervergoeding van €0,23.
- Een Apple Macbook en iPhone met telefoonabonnement
- Leuke en afwisselende klantbelevingsopdrachten.
- Frequente Klantbeleversdagen & Kennissessies.
Spreekt je dit aan en herken je jezelf in onze merkwaarden? Neem dan snel contact op voor een eerste kennismaking. Wij kijken er naar uit!